23.část

264 26 3
                                    

IANŮV POHLED 

Hned co jsem přišel ze školy lehl jsem si na postel a ležel.. Měl bych se učit na maturity, ale no... Pořád myslím na Dan.... Je na mě naštvaná? Našla si někoho? Fakt nevím a rád bych znal odpověď. Otevřel jsem notebook a rozhodl se zavolat přes skype Mattovi. Dal jsem hovor a on mi ho hned přijmul. 

,,Ahoj" Řekl jsem 

,,Ahoj...tak jak je v New Yourku? Dlouho ses neozval.." Řekl a já jen kývl 

,,Je to tu... fajn.Jak se má Dan?" 

,,No tak teď asi dobře" Řekl a já se zamračil.. Né protože bych nebyl rád, to jsem, ale řekl to tak nějak divně

,,Iane...našla si kluka.." Řekl a mě jak kdyby mě někdo vší silou bouchl do břicha.

,,To... to jsem rád" Řekl jsem. Byla ráda jen jedna část mého já.. Ta která Dan na tolik milovala, že jí to hrozně přála, ale ta druhá žarlivá stránka byla horší... Ta Dan milovala na tolik, že by zabila všechny kluky co se na ni jen podívají... 

DANIELLIN POHLED

Seděla jsem na posteli a rozhodla se konečně něco naučit, protože co chodím s Ashtonem na to vůbec nemám čas a ani se mi nechce.. Učila jsem se asi dvě hodiny a když jsem sotva četla co se tam píše začal mi zvonit mobil. Díky bohu! Na obrazovce se mi objevila moje a Ashtonova fotka 

,,Ahoj" Zvedla jsem hovor a usmála jsem se

,,Ahoj...copak děláš?" Zeptal se 

,,Učím se a co ty?" Zeptala jsem se a papíry poskládala na jednu hromádku. 

,,Nic moc... jak slouho se budeš učit?" Zeptal se 

,,Právě jsem se doučila" Řekla jsem a zasmála se 

,,To je fajn a nezajdem na oběd mám hlad" Zeptal se a já slyšela jak se zasmál 

,,Moc ráda" Řekla jsem a domluvili jsme si místo. Položila jsem mobil na postel a oblekla si červenou, úplou sukni a bílé tílko. Vlasy jsem si nechala tak a obula si boty a mobil s penězi dala do kabelky a šla jsem dolů to oznámit Mattovi aby mě pak nehledal.

,,Matte jdu na oběd...jé ahoj Amy" Říka jsem cestou do obýváku a pak jsem ji musela pozdravit.

,,Ahoj Dan.. co Ash?" Zeptala se

,,Celkem fajn" Usmála jsem se

,,No a to je důvod proč jsem jdu. Jdeme s Ashem na oběd..jen jsem ti to Matte řekla aby to neskončilo jako minule" Řekla jsem a zasmála se

,,Prostě jsem si nevšiml! Zabí mě za to!" Řekl a Amy se začala smát

,,Co se stalo?" Zeptala se

,,Šla jsem k Lucy a tady pan... nemám oči hledím jen na jídlo.. si nemohl přečíst vzkaz na ledničce a pak mě hledal" Smála jsem se a Amy taky. Matt jen nafučeně seděl na gauči.

,,Se stává" Pořád se sám sebe zastával a Amy se smála

,,Lásko mohla by ses mě zastat né se mi smát.." Řekl Matt a Amy se přestala smát

,,Máš pravdu...promiň" Řekla a pak se otočila na mě, zádama k Mattovi a potichu se smála.

,,Tak si užíte ten oběd" Řekla Amy a koutky úst se jí pořád zvedali do úsměvu.

,,No jo málem bych zapoměla...Mějte se!" Řekla jsem a dveřma jsem vyšla ven a došla do parku. Ash seděl na lavičce a vedle něho nějaká holka. Zamračila jsem se a rychlím krokem jsem k nim přišla.

,,Ahoj" Pozdravila jsem a on si automaticky stoupl a pozdravil mě. Když mě chtěl políbit uhnula jsem s hlavou a podívala se na brunetku za Ashem. Ashovi rty se dotkli mojí tváře a on se na mě divně podíval.

,,Nepředstavíš nás?" Zeptala jsem se "mile"

,,Jasně.. Promiňte.. takže Dan Cher moje sestra a Cher Dan moje přítelkyně" Řekl a Cher ke mě natáhla ruku a já ji přijala a usmála se na mě. Usměv jsem ji opětovala a pak pustila její ruku. Bože já jsem hlupaňa! Žárlila jsem na jehi sestru... Společně jsme zašli na oběd a Cher se jeví jako milá, vtipná a ještě krásná holka. Jsem na kluky ale poznám když je žena krásná a to Cher je..Když Cher odešla seděli jsme s Ashem ještě v restauraci a povídali si.

,,Můžu se na něco zeptat?" Zvedla jsem pohled a on kývl

,,Nepůsobyla jsem za začátku v tom parku hnusně, že ne?" Zeptala jsem se s nadějí na zápornou odpověď

,,Nechápu jak si mohla žárlit na moji sestru" Smál se a já ho pod stolem kopla.

,,Já jsem nežárlila...jen se mi nelíbilo, že ses bavil s nějakou cizí holkou, která je hodně pěkná" Řekla jsem a on se začal smát ještě víc.

,,Nechtěla si mě ani políbit!" Řekl už vážně

,,Jen mi to bylo blbý.. co kdyby to nebyla tvoje sestra?" Zeptala jsem se spíš na řečnickou otázku.

,,Dan nemusíš se bát si jedinná která mě zajímá a aji kdybych se s nějakou holkou bavil.. nebude to pro mě nic znamenat, protože mám tebe" Řekl a mě ty jeho slova zahřáli při srdci. Nikdo mi to ještě neřel. Nahla jsem se přes stůl a spojila naše rty do polibku.

You And I?Where stories live. Discover now