Holky rostly jako z vody a už je to téměř rok co holky vznikly.Bylo to na moje narozeniny a tak jsem ,abych pravdu řekla ,očekávala mega dar od Natta ,pořád mi říkal ,že na tom mám zásluhu já ,že máme tak krásný holky ,protože si myslel ,že jako každá dvacítka beru antinu.Téměř každý všední den jsem se probouzela sama ,Natt chodil pravidelně na přednášky ,já chodím jednou za 2 týdny to hlídá Natt.
To ráno se tvářilo jako úplně normální : Catrine začala plakat ,tak jsem jí utěšila a vyndala ,aby netušila Nathalku ,která se vždycky ráda prospala. Nakojila jsem jí a dala jí do lehátka a hrála si s ní.Pak se probudila Naty ,a tak jsem jí nakojila a jely jsme na procházku. Vrátily jsme se jako vždy asi tak v 7;45 (když myslím že se Nathalka prospala myslela jsem asi tak do 7,normálně vstavame v půl 6).
Bylo odemčeno , dala jsem kočárek do garáže a šla jsem do kuchyně ,tam nikdo nebyl a tak jsem šla nahoru.Tam jsem na schodech potkala mamku a bráchu :
Brácha :Cus ségra, půjč mi holky a běž nahoru.
Já:A co tam ?
Mamka:Uvidíš!
Já :Jste mi koupili nový gauč? !😂😂
Vyšla jsem schody ,tam byl Natt ,pan profesor Davídek, spolužačky a spolužáci(asi mojich 5 nejlepších ).
Natt :Všechno nejlepší ,miláčku! !!😍😍😍
Já :Natte , (pláč )😭 já nevím co mám říct hrozně tě miluju.
Natt: To já ne Bello, to Kevin (brácha ).
Já :Pane profesore jak jste se tady vzal?
On:Šel jsem vám odnést vaší opravenou seminárku a váš snoubenec mi řekl že tu na vás mám počkat. No všechno nejlepší, já musím běžet do práce.
Já:Děkuji
Jak utíkala hodina,za hodinou , řídli lidi a zachvíli jsme si zbyly jen s Nattem a holkama.Já jsem vařila a Natt si hrál s holkama,je to fantastický táta a hrát si takhle s 2 měsíčníma miminkama ,holky se i poprvé usmály.
Já;Natte ,můžu ti něco říct?
On:Si těhotná?Nemocná? Je něco s holkama?
Já :Neee,v klidu! Chtěla jsem mluvit o naší svatbě?
On: Nechceš si mě vzít ?
Já:Ne tak úplně ☺Holky jsou malý, svatba má být za měsíc ,jsme ve skluzu, teď není ná svatbu čas ,nemohli bychom jí odložit miláčku? 😍
On :Taky jsem nás tím přemýšlel, ale nechtěl jsem ti kazit radost.
Já : Tak to vůbec😍 dali jsme si pusu a šli jsme jíst.
Leželi jsme na gauci a pak přišel telefonát:volal Nattův šéf a řekl mu , že otevírají větší pobočku v Praze a že by ho povýší a zdvojnásobí se plat (15 000+mateřská -8000 to se fakt nedalo ),ale že bychom se museli přestěhovat do Prahy ,konkrétně do Holešovic .
On:Miláčku( a řekl mi to)
Já:To je skvělý ne?
On:Tobě to nevadí?
Já:Ne nevadí
Pakt jsme se ještě chvíli bavili a šli jsme na realitku a našli jsme si rodinou vilku u lesoparku.
ČTEŠ
Moje těhotenství a doba po porodu
Non-FictionAhoj tohle je příběh mojeho těhotenství. Doufám že si to uzijete ,ale nebude to procházka růžovým sadem☺