Přijeli jsme domů po 14 dnech strávených v porodnici. Položila jsem autosedacky a mimčama na gauč a šla se podívat do kuchyně. Umyté nádobí z myčky na lince, láhve od tvrdého alkoholu, vína a piva, pytle od brambůrků a pytlíkových polívek, skleničky, prostě bordel.
,,Natte co je to za bordel?"
,,No jsem zapíjel s chlapama děti no."
,, Hele mám nápad já to tady uklidim ty vezmeš děti a psa a půjdete se projít do Průhoňáku."
,,Jasný."Úklid mi trval asi 2 hodiny a pak přišli
,, Mami, pojď se podívat do pokojíčku."
V pokojíčku bylo uklizeno ještě líp než když tam uklidim já,,To je tatínek šikovný, že jó."
,,Podívej se do skříně,"hihňala se Nathalka.
Otevřela jsem dveře do skříně a vypadla na mě hromada oblečení.
,, Nateeeee!!!"zařvala jsem.
,,Pssst, zbudis Samíka právě usnul."
,, Pojď sem!"
,,Ehm...no nevěděl jsem jak vyprat?!"
,,Bože, asi přijdu o mlíko 😂?!"
,, Já to nedávám, když si musím představit, že tenhle bordel budu uklízet po 4 dětech, jednom chlapovi a psovy, dělá se mi mdlo."
,,Neboj to zvládneme, zítra přijede na dva týdny máma, chce vidět malý a pomůže nám v začátcích."Nikdy jsem nebyla tak šťastná z toho, že přijede tchýně jako teď s malými 4 dětmi. Se dvěma dětmi v rozestupu tak 2 roky se to dá s přehledem, ale se 4 dětmi takhle rychle po sobě ještě 2x2 ( jak tomu říká Natt) je to fakt šílenství a do čeho jsme se to jen dali.
Ptala jsem se doktora jakože se nám narodili 2x po sobě dvojčata a on nám řekl, že je dost možný, že každý z nás byl nositelem správné genetické info. pro vznik dvojčat a ze jsme s největší pravděpodobností prenaseci oba a zrovna jsme se tak potkali. Říkali jsme, že pátý dítě skusime tak za 13 let, aby jsem to v pohodě stíhala.
Pak přijela dlouho mnou očekávaná tchýně a já jsem si oddechla, že na to nebudu sama.
,, Ahoj dítě."
,, Ahoj, nemohla jsem se tě dočkat jsem úplně hotová."
,,To ti věřím a kde jé máš?"
,, Všichni 4 spí."
(Pláč )
,, tak už ne."
,, Tak se běž vyspat a já se o ně postaram!"
,,Děkuju"
ČTEŠ
Moje těhotenství a doba po porodu
Non-FictionAhoj tohle je příběh mojeho těhotenství. Doufám že si to uzijete ,ale nebude to procházka růžovým sadem☺