Byl večer holky už spaly, a tak jsem z těch hormonů dostala nápad, že vyprankuju Natha, že jsem šla na potrat.Seděl na gauči.
Já:Nathe, musím ti něco říct!
On:No?
Já:Budeš hrozně nastvanej!
On:Tak co je?
Já:No jak jsem šla na tu kontrolu, tak jsem tam nešla
On:A kam jsi teda šla! ?
Já:Na interupci!Promiň, ale nedala bych to!
On:jsi děláš srandu?
Já:Ne!
On:Na dítě jsem se těšil!Věřil jsem ti!To je hrozná zrada!
Já:Promiň!
On:Já vůbec nevím jak se mám zachovat, s tímhle jsem nepočítal. (Zvedl se z gauče a šel do chodby)
Já:Kam jdeš?
On:Jdu ke kamarádovi, budu tam bydlet, aby jsem mohl vydat holky!
Já:Počkej! Dělala jsem si srandu, jsem těhotná, tady máš ultrazvuk!
On:(sedl si na botník) Já z tebe fakt nemůžu 😂(svěsil hlavu a smál se i brečel zároveň)
Já:Promiň! 😘(A obejmula jsem ho)
On:Proč si to udělala!
Já;No protože mě ty prankovat nemůžeš!
On:Se mi hrozně ulevilo!
Já:A proč brečíš?
On:Bál jsem se, že sis to miminko nechala vzít a začal jsem o tobě pochybovat!
Já:Fakt moc promiň!
On:Ne ty promiň, hrozně jsem to posral, nikdy bych vás neopustil.
Já:Tak jdeme nahoru nebo tady budeme sedět do zítra?
On:To už není, tak dlouho asi půl hodiny!
Já:Fakt vtipný! Pojď jdeme nahoru😍
On:Dobře (a dal mi pusu)
Seděli jsme na gauči a pak jsme vytuhli.Já jsem se ráno vzbudila na koberci u gauče a Nath jak jinak než na gauči.
On:Zlato, nestalo se ti něco? Nekravácíš?Nebolí tě něco?
Já:Né jenom záda😂Spát na zemi není fakt nic super.Bylo asi 8 a šla jsem vzbudit holky
Ty už seděly v postýlkách a čekaly až pro ně někdo přijde.
Já:Dobré ráno zlatíčka!
Udělaly rucickama, takový to pápa.
Donesla jsem je do kuchyně do židliček.
Nath:Počkej!Neměla bysi je takhle tahat!Mají přeci nožičky! Že?
Holky:Hihi😉
Já:Tak, sami z postýlek nevylezou, že?
On:Tak od teď pro ně budu chodit já!?
Já: Ok
Holky dostaly přesnídávku, Nath je vzal na procházku a já jako vždy, těhotná nebo netěhotná, šla uklidit celý ten náš barák.
Jestli si myslíte, že mi bylo dobře jako u holek ? To fakt nebylo! Zvracela jsem každý ráno a večer.Nemohla jsem cítil smažený jídlo, nakladaný okurky, cibuli a zelňačku, takže jsem ae vždycky v hospodách málem pozvracela a museli jsme kvůli mě chodit do restaurací, kde neměli smažený jídlo. Špatně mi bylo snad do konce těhotenství, zvracení skončilo na konci 1.trimestru, tím skončila i obava o miminko. Doktor mi i říkal, že bývá tehotnym víc špatně když čekají jedno, než vicerčata a u mě se to potvrdilo!
Další kapitola :2.Trimestr-Jméno, vybavicka, pohlaví, pokojíček pro holky
ČTEŠ
Moje těhotenství a doba po porodu
Non-FictionAhoj tohle je příběh mojeho těhotenství. Doufám že si to uzijete ,ale nebude to procházka růžovým sadem☺