Epilog

354 15 1
                                    

Nyní je 19.října 2017 a Catrine a Nathalii je 3,5 roku a Samuelovi a Elle je cca.rok a půl.Mně už je 24 a vím, že bylo trochu nezodpovědné mít dítě(děti) ve 20 při studiích a hned po roce a kousek otěhotnět znova, ale věřte, že neselhala antikoncepce nebo tak něco, prostě jen selhal můj mozek, který prohrál na celé čáře se srcem, které se moc a moc zamilovalo.
Děti jsou veliké požehnání a i když jsem měla v prvních minutách zjištění gravidity pochybnosti, nikdy jsem se nevzdala. Bojovala jsem za svoje děti, za to že všechno se dá zvládnout a nikdy není tam špatně abychom se o svoje děti nemohli postarat.

Jak se nám vede?
Pořád bydlíme v Praze, máme psa a přibyla kočka. Já jsem se stala magistrou tento rok a Nath minulý. Nakonec jsem si studium zkrátila a mám mgr.na učení češtiny, občanky, angličtiny a hudebky na druhém stupni základní školy, Nath si také zkrátil.
C&N jsou velké sestřičky a o ty dva malé rarachy se moc hezky starají.
Babičky se moc hezky starají a v období prvních 3 měsíců po porodu S&E pro mě byly moc důležité a i dědové, kteří si brali kočárek když šli spolu na ryby😂.
Tím bych chtěla poděkovat Silvii a Honzovi, mamce a taťkovi, ale největší dík, patří mojemu skvělému muži Nathanielovi, který se mnou byl při obou těhotenství, (snášel moje nálady), porodech(snášel moje nadávání a mačkání ruky) a že je se mnou do teď a snad i na vždy a že mi byl vždy napomocny a snažil se mi pomoct.

A teď o další knize:
Natt se rozhodl po mém i vašem naléhání, že udělá těhotenství z pohledu tatínka, předem ho chci omluvit, že není žádný spisovatel, ale bude to od srdce.
Zatím tuto knihu uzavírat nebudu, kdyby bylo něco zajímavého určitě pripisu.
Budu moc ráda za koment a tak.
Děkuju vaše I.C.W.T.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 17, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Moje těhotenství a doba po poroduKde žijí příběhy. Začni objevovat