Tahle část bude odbočka hodně dozadu.Zpětně jsem si říkala, že jsem neudělala žádnou kapitolu do podrobna jak probíhal můj porod.Bude to pro ty ,kteří čekají miminko/a nebo chtějí miminko a nebo chtějí porovnat.
18.5. Jsme se byli pochlubit k našim s ultrazvukem, že jsou to fakt dvě princezny a na oběd. Po obědě ,už v aute mi stuhlo břicho a zabolelo mě v podbřišku.
Já:Natte, ...
On:Twl. ..ty rodíš?
Já:Asi jo ...otoč to k porodnici.
Dojeli jsme tam , dali mě na monitor a vysetrili
Doktor:Takže nejste znatelně otevřená ,miminkum se daří dobře ,ale tohle byli posličci.
Aha...podruhy za těhotenství poslíčci.
On:Tak tady máte polotovar porodniho plánu a info.k porodu a uvidíme se za týden. Naschle.
Já:Natte..sry že jsem tě salarmovala zbytečně.
On:né ,to nevadí lepší než abysi porodila v autě.
Devatenáctého se nic moc nedělo .Ráno 20. jsem se připravovala na kontrolu do porodnice a trochu mě zabolelo břicho a cítila jsem mírný tlak ,tak si říkám hmm...poslíčci zase nic.
Dojeli jsme tam:
Doktor:Holčičkám se daří výborně a mám pro vás dobrou zprávu :Dneska možná porodíte!
Já:Coooo..co?
On :Jste otevřená na 2 cm !
Já:Co měla jsem ráno jenom malou kontrakci a už mám 1/5 za sebou😂.
On:Takže nemá cenu vás tu držet ,prijedte buď, když vám odtece voda,začnou pravidelný kontrakce nebo odejde hlenová zátka.
Já:Aha...tak dobře
On:Nebojte se dneska ještě porodíme a máte zájem o ten nadstandard ?
Já:Jo určitě ano.
Pak jsme odcházeli a já jsem začala plakat.
Natt :Co se děje ,zlato.
Já:Bojím se o maličký!
On:Neboj zvladnes to a kdyby jim to nešlo samo udělají císaře.
Po tehlech slovech jsem se konečně uklidnila a začala myslet na to abych byla pozitivní. S manželem jsme si došli do kina a na oběd, domů jsme se vrátili asi v 16;00.Pak jsem začala cítit kontrakce a přítel mě držel za ruku.Byly jednou po 5,10,3,10,20 minutách ,a tak jsem tomu neprikladala velkou váhu. V 7 jsme dovečeřeli a vypila jsem hromadu bezinkový limonády.
Tak jsem si došla na záchod a něco ze mě vyteklo a nebylo toho málo (nebyla to moč),ale myslela jsem si že je to moč ,ale pak přišla hlenová zátka a mně bylo jasný ,že to není jen tak ,a tak jsem si dobalila a jeli jsme .Dojeli jsme do porodnice,zazvonili jsme a otevřela nám jedna moc milá sestřička ,vyslechla si mě a dali mě na monitoring.Po vyšetření holek se zjistilo ,že se mají výborně a sestupují dolů. A to nejdůležitější, že jsem byla otevřena na 5 cm ,což byl mazec ,jelikož jsem vůbec necítila žádný kontrakce, jen lehký tlak a pobolívání.
I přes to mě vzali na box ,kde jsem si to spolu s přítelem odhekávala asi 1,5 hod.než mi přišla porodní asistentka nabídnout drogu.
Ona:Slečno Watson,jdu vám nabídnout epidurální anestezii.
Určitě víte ,že vám to zmírní bolesti ,ale je možný ,že bude těžší vnímat.
Já:Já si to asi nevezmu, bojím se že by mě to otupilo.
Ona:Dobře, já vím, že vám to asi vyvolalo silný kontrakce ,ale máte pořád úsměv na tváři ,ale jindy už to píchnout nepůjde.
Já;Dobře, zvládnu to napřírodno.
Pak jsme se zasmáli. Po další hodině ,přišel doktor udělat vnitřní vyšetření a zjistil ,že jsem otevřená na 7 cm.
Potom ke mně dolehla bezmoc ve svoje tělo ,že jsem mu říkala,už je konečně dostaň ven ale tělo neposlouchalo 😂.Pak jsem asi pět minut brecela, ječela po Nathovi,proklínala jsem se do čeho jsem se to dostala .Najednou jsem jako zázrakem na 10 min.usla a probudil mě příchod porodní asistentky.
Ona:Pane jo...jste otevřená na 9 cm ,za malou chviličku jsem tady.Přítel si ke mně sedl a držel mě za ruku,jako blesk z čistého nebe na mě přišel pocit ,že už potřebuju tlačit.
Já:Zlato, potřebuju tlačit. !!!
Natt vstal vyběhl od postele ke dveřím a tam se málem srazil s porodní asistentkou,zá na něj zařvala ,aby došel pro doktora a utíkala ke mně.
Ona:Isabelle,je venku hlavička ,hodně zatlačte .
Mezitím co jsem tlačila přilítl Nat s doktorem .Natt mi dál hlavu na prsa a říkal mi že už je hlavička venku a že se dere na svět tělo.
Třikrát jsem zatlacila a byla na světě Catrine (míry, váhy a časy v 9.části ).
Chvilku jsem se sní ňuňala, ale pak jsem jí dala pritelovi a šlo se na porod Nathalky:
Doktor:Mám pro vás špatnou zprávu, holčička je prdelkou napřed, ale porodíme. Ale po dlouhém boji se na svět dostala i Nathalka. Trvalo to fakt dlouho, protože byla zaklíněná v žebru a proto se i neotocila.
Byla hrozně maličká a tak mi jí odvezli do inkubáturu asi na 1-2 dny.Pak jsme čekali na placentu s Cat v náručí. Asi ve 2 hodiny jsem byla převezena na šestinedělí ,rovnou na nadstandart ,kde jsem okamžitě usnula.Holky přivezli asi v 9 ráno ,nakojila jsem jsem je ,ale mohla jsem si nechat jenom Cat,Nathalku mi dali až večer. Celý odpoledne byl u nás manžel a choval si Cat, asi v 6 mi přivezli i Natynku, a tak jsem chovala N a přítel C.V 7 odjel ,já jsem nakojila a šly jsme spát. Holky se budily jednou za noc.
Asi v 1 hodinu odp. přijela mamka s taťkou (brácha byl s přítelkyní na dovče).
Mamka:Tak mi je ukaž ty princezny.Jsou hodně na Nata😂😍A kdy vás pouštějí?
Já:Za tři dny snad.
Asi ve 3 všichni odešli a já jsem tam prožila další 3 dny.Strašně se mi tam líbilo.
Ps:Určitě vás zajímá jestli jsem měla nastrih?
Neměla!!! Ale doktorka mi řekla ze malem nastrihla.
Za 2.první kontrakci jsem měla v 10 ráno ale pak se dlouho až do čtvrt na 8 nic nedělo takže když odecteme těch osm hodin bez ničeho tak jsem rodila 5 hodin😂rychlý a cca.15min.tlačeni (5 C a 10N)
Doufám ,že se vám líbilo a další budou opravdu narozeniny.
ČTEŠ
Moje těhotenství a doba po porodu
Non-FictionAhoj tohle je příběh mojeho těhotenství. Doufám že si to uzijete ,ale nebude to procházka růžovým sadem☺