Když přestaly otázky typu:Kdy budeš mít děti? začaly otázky:Kojíš? Asi půl roku po porodu to bylo:Kdy budete mít další? A z dalším tehotenstvim to bylo čím dál víc :Vezmete se už, když čekáte třetí dítě?
Tohle mojí cholerickou povahu natolik nabudilo, že jsem se v úzkém kruhu rodiny vdala v 15 tt .
Pak přišel telefonát, který mě dost dostal:
Někdo:Ahoj Bello!
Já:Prosím?
On: Tady Tom (bývalí, rozešla jsem se s ním půl roku před tím než jsem potkala Nathaniela )
Já:Čau co je?
On:Nenašla bysi na veču?
Já:Ne fakt ne!
On:A proč mohli bychom to dát dohromady?
Já:To teda nemohli, jsem vdaná, mám 1,5 letý dvojčata a čekám dítě.
On:Aha...tak se rozveď a děti mu nechej !
Já:Twl...ses posral,ty tři vlastně čtyři jsou můj život a miluju je nadevše narozdíl od tebe, feťáka co v životě nic nedokázal!
On:A co si dokázala ty a ten tvůj?
Já:Studuju třetím rokem dálkově pedárnu, jsem matka tři dětí a manželka a můj manžel pracuje jako IT specialista v nejmenované mezinárodní agentuře, studuje čtvrtým rokem pedárnu a bydlíme v Praze v domečku.
On:Kéž bysi potratila!
Já:Ty jsi takový sobec!Nic jsem ti neudělala jsem se slušně vdala za nejlepšího chlapa pod sluncem! (Celý to poslouchal Nath a smál se za dverma)
Nath:Tak hele ty hajzle, jestli moji manželku nenechas, tak si tě najdu a zbiju tě tak, že tě ani vlastní máma nepozná.
On:Ok kámo
Natt:Nejsem žádný kámo! Jestli jí nenecháš napokoji, tak se už nevzpamatuješ ty jeden mizerný feťáku.
Piiiip...
Já ho prostě miluju a tímhle mě v mojim tvrzením ještě utvrdil.
Abych se vrátila miminku, v 16 tt jsme šli na velký screening, na vývojové vady, ale mimo jiné tam bylo měli už jít vidět pohlaví.
Pan doktor:Dobrý den, paní Watson-Tokl.
Já: Dobrý den
On:Takže tentokrát se podíváme na jedno miminko (smích )
Miminko je v pořádku má asi 800 g a 38 cm, ale může se to lišit.
Nath: Tak to je dobře a pohlaví.
On:Tak mimčo se hezky ukazuje, ale já otocim obrazovku a obrázek vám dám do obálky a kouknete se na to až doma jo?
Já: Dobrý nápad.
Jeli jsme domů, řídila jsem a Natt sahal po obálce
Já:Necháš to být ?!!!
On:Nojo...
Já:mamka volala, ze tam holky chtějí být až do pondělí (bylo úterý)
On:ok tak tam jim to oznámíme všem
Dojeli jsme domů, udělali jsme si kafe a Natt šel okamžitě pro obálku s ultrazvukem.
Já:Nesmíš být zklamaný když to bude třetí holka!
On:No jasně !Hlavně, že bude zdravý !
Otevřela jsem to první a když jsem to uviděla začala jsem se nekontrovatelně smát a brečet zároveň.
On:Co je? Je to kluk?
Já: Koukni se sám!
Podala jsem mu to
On:To...to...to jsou dvojčata!
Já:Jo(smích)
On:A co byli ty ultrazvuky jednoho miminka!
Já:Pan doktor pěkně blamoval
On: A pohlaví jde u dvojčat vědět až později co?
Já:No to by jsi měl když čekáte druhý dvojčata
On:Já se z toho poseru
Já: To jsme dva, jsem si říkala, že mám nějaký velký břicho na to že čekám jedno dítě a oni jsou to dvě.
On:Sorry, že jsem se zaručil, ze to bude jedno dítě!
Já:No ono bylo než se rozdělilo na dvě, takže budeme mít buď čtyři holky nebo dva a dva.
On: Doufám v druhou variantu
Já: Tak pojď vymyslet jména
Dlouho jsme přemýšleli a pro holky:Chloe a Ellie. A pro kluky: Samuel a Henry.Hrozně se nám ty jména líbí a nemůžeme se dočkat až se to bude vědět. Druhý den jsme udělali holkám pokojíček a dali tam nízké postýlky se zábranou a jednu postýlku na půdu, protože dvojčata mají být ze začátku spolu.V neděli jsme jeli k mamce a spali jsme tam do pondělí.
Mamka:Ahoj tak co byli jste na tom UZ?
Já:Jojo
Mamka:A co je zdravý?
Já;Jj
Taťka :Tak co bude to malý šampión nebo třetí princezna.
Já:No to se právě neví!
Mamka:A proč jste tam teda byli?
Natt:Ale oni zjistili něco jinýho?
Taťka :je nějak miminko nemocný?
Já:nene
Mamka :Tak nenapinejte !
Já:Na tady máš ultrazvuk
Mamka: Jsi děláš srandu!!!Vy čekáte dvojčata!?
Já:No jo😂
Mamka :To si dáš! Ale neboj budeme ti pomáhat a máte jména?
Natt:No budou jednovajecny takže buď : Chloe a Ellie nebo Henry a Samuel
Taťka:Ellie se jmenovala moje babička
Já:Vždyť já vím a Henry je děda
Taťka :Jojo
Holky mi večer namazaly břicho a šli jsme spát.
Další :Třetí trimest
ČTEŠ
Moje těhotenství a doba po porodu
Non-FictionAhoj tohle je příběh mojeho těhotenství. Doufám že si to uzijete ,ale nebude to procházka růžovým sadem☺