Capitolul II

177 7 1
                                    

Am parcat mașina și am plecat spre intrare dar m-am izbit de un corp masiv.
-Um, scuze, spun eu și când îmi ridic capul îl văd pe Mike căpitanul echipei de fotbal.
-Ce bine arăți pisi, spune și începe sa mă sărute pasional și dulce.
Am uitat sa spun ca stau cu căpitanul echipei de fotbal, Mike.
-Nici tu nu ești mai prejos iubitule, spun și îl i-au de mana și ne îndreptăm spre dulapul meu.
-Ce ora ai pui?Spune Mike
-Spaniolă, spun eu puțin  supărată.
-Și eu. Hai sa mergem, spune Mike și mă ia de mână.
Ne îndreptăm spre sala de clasă, iar eu cu Mike ne așezăm în spatele Larisei și al lui Andrei care se cam înghițeau unul pe altul.
-Ce faceți porumbeilor? Spune Mike puțin amuzat.
- Bine ca ești tu aici sa ne strici momentul, spune Andrei puțin nervos întorcăndu-se la treaba pe care o făcea înainte cu Larisa.
Se suna și în clasa nu intra profesoara noastră ci un barbat frumos, blond cu ochi verzi, de aproximativ 20-22 ani.
-Bună ziua copii eu sunt profesorul vostru anul acesta.Spune acesta în timp ce face prezența.
-Smith Emma?Spune acesta ridicând capul din catalog și uitându-se spre mine cu un zâmbet mare pe față.
-Pe lună, spun eu sarcastica când am văzut cum se uita la mine.
-Dragă Emma eu sunt noul tău profesor nu partenerul de o noapte, deci te rog frumos sa vorbești frumos. Spune acesta puțin enervat.
-Cum zici tu bby, spun eu uitandu-ma la fata lui.
-După ore detenție domnișoară Smith, spune acesta râzând.

Hey, sper sa va placă:*
Scuzați greșelile de gramatică.

La medie este profu' de spaniolă, adică Roberto Muneos :)))

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum