Capitolul VI

111 4 2
                                    

Pov. Emma

Și uita-ma în living imbratisandu-mi părinții de plecare. O săptămână în care o sa sufăr cât pentru 10 ani...

- Sa fi cuminte Em, spune mama în timp ce mă pupa pe obraz

- Mda, mama cum spui tu.

-În 10 minute trebuie sa vina Klarisa cu logodnicul ei.. Te pup aveți grija de voi fetelor, Pa Lari.

-La revedere, Mara și David, îmi saluta Lari.

După ce părinți mei au plecat eu cu Lari am mers în bucătărie sa mâncăm.

- Avem 10 minute, sa fugim în Bahamas(nuj cum se scrie) sau sa facem un plan în care sa sufere Robert cu nu eu.

-Okay, tu chiar ești dusa rău Em, gata iubita mea numai te gândi la papagalul de Robert, Tu acum o sa vorbești cu Paul și o sa vezi ca o sa îl uiți pe pampalaul ăla de Robert..

-Mersi Lari te iubesc mult...

Și nici bine nu am mâncat ca suna cineva la ușă...

-Au venit baga-mi-as ceva în capul lor de handicapați.

- Gata, Em du-te deschide ușa și nu fi nepoliticoasa.

Mă îndrept spre ușa și când o deschid îmi vine sa îmi dau una ca am deschis ușa acum.. Dragi de ei se mozoleau și eu i-am întrerupt...

-Hey Klarisa, ce faci? Ești bine?

- Ummm....Bună Em, Da sunt bine tu Cum ești?

-Excelent, haine intrați.

Acum chiar mă urăsc ca nu am omorat-o când aveam ocazia pe scumpa mea verișoara.

- Klari va găsiți voi loc. Eu cu Lari trebuie sa ne întâlnim cu Paul... Te pup..

-Bine Em sa nu stați mult și eu te pup.

Okay, asta e proasta rău să mor eu... Doamne și ferește de ce sunt eu vara cu maimuța aia...

-Em, unde mergem? Noi nu am vorbit cu Paul...

-Mda știu Lari, o sa mergem sa vedem un film și pe seara o sa îi scriu lui Paul.

După 4 ore ajung acasă.  Când intru în casa îi văd pe scumpi mei verișori stand pe canapea uitandu-se la un film.

Sper sa va placa...

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum