Capitolul IV

148 6 1
                                    

*După 2 luni*

Pov Emma

Pai în astea 2 luni nu s-a întâmplat nimic grav... M-am despărțit de Mike deoarece m-a înșelat cu curva aia de Antonia, m-am îndrăgostit de profu de spaniolă adica Roberto. Larisa s-a despărțit de Andrei și s-a cuplat cu Eric cel mai frumos băiat din școală. Am aflat ca Roberto o sa îmi fie văr, adică se căsătorește cu verișoara. Este cea mai proasta veste din viata mea. Ok... Acum sa trecem în prezent. Ămmm e dimineața și ma duc sa îmi fac un dus ca să ajung la școală... După ce termin ma îmbrac(medie) și cobor sa îmi iau un mar ca să pot manca pe drum spre școală. Ies afara și intru în mașina mea bugatii.. Ajung la școală și ma întâlnesc cu Lari.
-Ce faci nebuna mea? Zice Lari sărind pe mine ca o capra.
-Am venit la liceu.. Tu ce faci capra mea?
- Îmi așteptam nebuna.. Rade ea ca o nebuna
- OK capro... Ce ora ai?
-Chimie. Tu?
- Spaniola.. Facem schimb de ore... Nu vreau sa îmi vad varul.
-Offf Emm... Tu chiar te-ai îndrăgostit de Roberto.
-Mda Lari știu e mai mare și nu ar vrea o puștoaică proasta ca mine.
- Lasă că o să găsim noi o soluție.
-OK, nebuno. Eu plec la ora
Intru în clasa și ma pun în banca langa Mike. Nici bine nu ma așez și intra Roberto în clasa.
-Bună copii, astăzi o sa ascult. Spune el în timp ce se așează la catedra.
-Bună, spunem toți în cor.
- Deci o sa îl ascult pe Carter Mike și Emma Smith, spune zâmbind ca un bou.
Mergem la tabla și începe sa ne asculte. Eu am luat 8 și Mike 5.

Sper ca va plăcut. Nu prea am ideii ultima vreme.....🙁🙁🙁

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum