-Em, trezirea nu cred ca vrei sa întârzie la prima zi de liceu , striga mama ca o disperata la mine.
-Cât e ceasul?, urlu și eu la rândul meu la mama
- 7:10, spune mama
Când aud cât e ceasul fug rapid la baie și îmi fac un dus, apoi ies din camera și mă duc la dulap și îmi iau o lenjerie intima de culoare neagra cu dantela albă, o rochiță de culoare alba și adidasi mei de culoare albă.
Apoi merg la măsuță de machiaj și îmi aplic un ruj roz,puțin rimel și tuş. Parul mi-l prind într-un coc dezordonat.Ce nepoliticos din partea mea, am uitat sa mă prezint. Mă numesc Emma Smith, mai pe scurt Em, am 18 ani. Cobor jos și o văd pe mama ca îmi pregătește micul dejun și tata care sta la masă și citește ziarul.
-Neata mami, neata tati, spun eu
-Neata scumpo, zic ei în cor
-Em, stai jos sa îți pun sa mănânci, spune mama
-Nu pot mami, mă așteaptă Lari, spun mamei mele în timp ce o pup.
Îmi iau geanta din cuier,telefonul, cheile de la masina și ies afară din casa și o văd pe cea mai buna prietena uitându-se la mine urât.
-Cei cu tine nebuno, spun eu către prietena mea.
- Nimic de când îl am pe Andrei lângă mine, spune ea puțin aeriană.
-Mă bucur pentru voi. Hai sa plecam, ca prima ora avem cu profu' de spaniolă.
-Ho fa nebuno. Mai bine am chiuli, spunea ea când intra pe locul din dreapta a mașini.Primul capitol, sper sa va placă :*
În poza de la medie este Em 😇
CITEȘTI
Profu' de spaniolă
FanfictionEa- Emma Smith, fata rebelă care o sa se îndrăgostească de profu' de spaniolă... El- Roberto Muneos, profu' de spaniolă *Oare o sa fie cei doi un cuplu? Aflați doar citind cartea*