Capitolul V

99 3 2
                                    

*Pov Emma*

După ore mă duc spre casa cu Lari. Când ajungem ne dam jos din masina și intram în casă.

-Hey mama, hey tata. Am ajuns. Mă duc în camera cu Lari.

-Emma, stai, trebuie sa vorbim, haide în sufragerie sa vorbim.

Mă duc spre sufragerie cu Lari și ne așezăm pe canapea.

-Da, mama spune ce vreți.

-Eu împreună cu tatăl tău o sa mergem la mătușă în vizita în California 5 zile și tu o sa stai cu verișoara ta Klarisa și logodnicul sau Roberto.

-Poftim? Va bateți joc de mine? Nu îmi vine sa cred... Am 17 ani fraților, mai sunt 5 luni și fac 18.

- Emma Smith, nu fi obraznica. Eu as spune sa îți faci bagajele ca în 30 min plecam la Klarisa.

- Eu nu plec nicăieri.

-Atunci o sa vina ei peste 2 ore. Noi am plecat sa ne pregătim.

- Mda.... Va urăsc, spun eu în șoaptă. Hai Lari sa plecam în camera.

Urc împreună cu Lari scările și când ajung în camera mea încep sa plang zgomotos.

-Gata, Em totul o sa fie bine. Eu sunt aici lângă tine

-Dar Lari, îl iubesc și nu vreau sa stau în aceeași casa cu el și Klarisa sa îi văd cum se pupa sau sa aud când si-o trag.

-Hai, Em nu fi așa rea, lasă că o să găsești pe cineva pentru tine. Perfect ca și tine. Îl sti pe Paul?

- Paul ăla care îmi face avansuri?

-Da da, dacă nu îl vrei tu îl iau eu.

Începem sa radem ca doua nebune și ne îmbrățișam. Are dreptate ar trebui sa mă apropi de Paul. E frumos. Mi-a plăcut de el în clasa a 10 a...

Sper sa va placa

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum