Capitolul XIII

80 2 0
                                    

*DUPĂ UN AN ȘI 3 LUNI*

*POV EMMA*

Pai... Peste 2 zile e ziua mea și fac frumoasa vârstă de 20 ani. Cu Robert încă sunt împreună, dar am avut o gramada de certuri și am înțeles că cât de mult ne-am răni unul pe altul nu putem sta despărțiți nici 10 minute. Lari cu Fernando s-au căsătorit, mă bucur pentru ei. Cam atât s-au întâmplat pana acum.. Acum sa trecem la prezent. Sunt cu Lari în camera încercând sa ne decidem care dintre noi merge sa facă testul de sarcina.

-Lari intra tu.

-Pai bravo Em, ce sa mai zic, hala prietena am.

-Bine gata mă duc eu.

Intru în baie și după ce fac testul așteptăm câteva minute și apar 2 lini.

- Nuuuu credddd, o sa fiu mătușa, urla proasta de Larisa

-Dacă Robert nu îl vrea? Eu nu o sa fac avort.

-Ce prosti spui Emma, Robert te iubește.

- Mda, tot nu îmi vine sa cred.. Acum du-te tu.

-Am înțeles șefa, spune râzând.

Mda, e nebuna. Ultima noapte de dragoste cu Robert am avut-o acum 2 luni. Adică sunt însărcinată în 2 luni, după calculul meu așa rezulta. Sunt bucuroasa ca o sa fiu mama dar îmi e frica de reacția lui Robert.

-AAAAAAA! Urla Lari când iese din baie.

-Ce pisici mei ai?

-SUNT GRAVIDA! NU ÎMI VINE SA CRED!!!

-Ce mă bucur pentru tine.

-Tu pizdi, noi o sa fim mame, nu îmi vine sa cred ca visul nostru din copilărie s-au întâmplat. Spune Lari foarte vesela.

-Mda. Lari când îi spui lui Fernando?

-Mâine dimineață. Tu?

-Azi vreau sa îi zic când o sa mergem la restaurant.

-Azi e aniversarea voastră nu?

-Da.

-Mama ce cadou o sa primească Robert.

-Am emoții. Într-o ora e aici sa plecam.

-Atunci haide sa te aranjam mamico.

După o ora eram gata, dar nu puteam sa mă mișc din fata oglinzi... Aveam o rochiță lunga, albastra și mulată pe corp.

 Dau sa cobor jos dar simt ca o sa leșin de emoții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dau sa cobor jos dar simt ca o sa leșin de emoții. Lari cu Robert mă așteaptă jos. Cobor scările și îl văd pe Robert. Doamne ce bine arata. O sa leșin gata.

-Wow, iubito areti! Spune și după mă sărută scurt

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Wow, iubito areti! Spune și după mă sărută scurt.

-Nici tu nu ești mai prejos.

-Iubito, ce în mana? Cred ca se referă la cadou meu din seara asta.

-Cadoul tău iubitule, dar o sa îl primești mai încolo.

-Bine, îngeraș haide sa plecam.

-Pa Lari te pup.

-Și eu, distracție plăcută.

-Mersi iubita.

Ajungem la restaurant și când intram nu văd pe nimeni. Okay, asta e ciudat.

-Iubitule, e închis.

-Nu e închis îngeraș, doar l-am închiriat pentru noi doi. Spune saruntandu-ma pe frunte, iubesc gestul ăsta al lui.

-Bine iubirea mea.

-Haide sa ne așezăm.

După câteva ore se vorbit, pe la 12 seara se ridica și vine către mine, îmi da un sărut și se pune în genunchi. Doamne nu cred, acum chiar o sa leșin.

-Iubito, ești cel mai bun lucru din viața mea. Te iubesc enorm de mult! Îi mulțumesc Domnului ca mi te-a dat. Tu ești singura femeie cu care as vrea sa mă trezesc dimineață, doar tu. Tu ești femeie pe care o iubesc. O sa iubesc 2 femeie doar atunci când o sa se nască fetiță noastră. Emma Smith, vrei sa te căsătorești cu mine?

Nici nu știu Cum sa reacționez, îl iubesc, mă făcut sa plâng după tot ce a spus.

-Da vreau. De o mie de ori Da. Spun și din sacoul sau negru scoate un inel. După ce mi-l pune vine către mine și mă ia în brațe, invartindu-se cu mine în aer și apoi îmi da un sărut.

 După ce mi-l  pune vine către mine și mă ia în brațe,  invartindu-se cu mine în aer și apoi îmi da un sărut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Acum cadoul meu! Spun puțin cu frica în glas. Iau cutia cu testul de sarcina și i-o dau. Când o deschide pare total confuz.

-Sunt însărcinată!

-Glumești?

-Nu, dar dacă nu îl vrei eu nu îl avortez.

-Nu pot sa cred o sa fiu tătic, o sa fiu tătic. Mulțumesc iubito pentru cel mai frumos cadou. Te iubesc

-ȘI eu te iubesc enorm iubitule. Spun și îl sărut.





Am terminat și acest capitol. Scuzați greșelile gramaticale dacă sunt. Acesta este cel mai lung capitol. Știu ca am cam sărit, numai ca vreau sa termin carte sa încep un noua. Sper sa va placa :*

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum