Capitolul XII

99 1 0
                                    


*Pov Emma*

Dau sa intru în club și sunt prinsa de mana de către Robert.

-Da?

-Trebuie sa vorbim.

-Okay, Lari eu mă duc pana la mașină cu Roby. Vin repede, te pup

-Okay vaco

Asta e cea mai penibila faza din viața mea, de 3 minute sunt în mașină cu Roby și nimeni nu spune nimic, așa ca decid sa îmi deschid eu gura.

-Ămmm, spune ce ai de spus.

-Mâine plec la părinți mei.

-Glumești?  Cred ca își bate joc de mine, nu îmi vine sa cred.

-Nu glumesc Emma, de aceea vreau sa Îți spun ce simt.  Mă simt ca în filmele cu prosti și eu cu Roby juc rolul principal.

-Okay, te ascult spune.

-Em, Te iubesc, de când te-am văzut nu mai pot sa te scot din minte, îmi umbli în mine, parcă ai fi peste tot, pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. Spune el și mie îmi pica fața. Oare chiar e adevărat?  Chiar nu visez.

-Și..

-Nu spune nimic Em, știu ca nu știați la fel. Okay, sincer mama îndrăgostit de un prost.

-Am vrut sa...

-Am înțeles Em, putem merge în club.

-Okay, dacă nu taci te omor cu mana mea, lasă-ma drecului sa spun ce am de zis.

- Bine

-Am vrut sa spun ca și eu te iubesc cu toată ființa mea. Am vrut sa Îți spun de mult ca te iubesc dar mi-a fost frica. Spun eu puțin cu o reținere.
După ce am spus mă trage într-un sărut sălbatic dar și romanic în același timp. Cand rămânem fără aer ne desprindem din sărut, dar Roby îmi mai da un sărut pe frunte, Doamne cat îl iubesc.

-Și mâine la cât pleci? Întreb eu lasandu-mi capul în jos.

-Mâine pe la 5 p.m, dar frumoasa  mea nu fi trista ca peste o săptămână vin înapoi. Te iubesc și nu as sta mult timp departe de tine.

-Și eu te iubesc Roby.

-Și Emma Smith îmi faci onoarea de a fi iubita mea? Spune el luând din bord un trandafir albastru preferatul meu. Tremur toată, inima imediat îmi sare din piept, Doamne tine-ma sa nu leșin Doamne.

-Da, urlu eu. După ce aude vine către mine sarutandu-ma pasional dar scurt.

-Haide frumoasa mea, ca ne așteaptă porumbei în club.

- Mda, aia nu o sa își recunoască sentimentele nici când o sa mor eu. rad eu

-Ai dreptate iubita. Când intram în club îi zărim pe Lari și Fernando lingandu-se. Yaka.

-Frate, stai mai încet ca o înghiți, spune Roby

-Ce faceți porumbeilor? Urla Lari

-Pai sa Îți dau o veste sau sa nu Îți dau?  Încerc eu sa mă joc cu nervi ei, iar băieți rad de mama focului

-Zi drecului odată, nu îmi place ca mă faci curioasa

-STAU CU ROBERT, urlu eu

-Wow! MĂ BUCUR PENTRU VOI! ȘI EU STAU CU FERNANDO!Urla ea, ca o sa auzim din cauza galagiei dar când a urlat s-a oprit muzica și s-a uitat toată lumea la ea.

Sper sa va placa...


Un mic anunț!!!!!

Mai sunt câteva capitole din cartea aceasta... Sper sa va placa.... Nu sunt eu o buna scriitoare dar sper sa va placa... Poate ca câteodată nu are logica ce scriu dar toată cartea e scrisa pe moment, când îmi vine câte o idee repede încep un capitol... Îmi pare rău dacă am avut greșeli. Mulțumesc 💋❤

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum