Capitolul VIII

104 2 0
                                    

*Pov Emma*

Mă trezesc din cauza urletelor de joc care se aud, mă ridic repede și mă duc la ușă ca sa pot auzi ce vorbesc.

- S-a terminat Klarisa du-te la aia cu care ti-ai tras-o când te-am cerut de soție.

-A fost o greșeală Robert te rog iarta-ma.

- S-a terminat femeie.

Ok,  cred ca sunt puțin fericita ok ok puțin mai mult. Nu pot sa cred ca curva am în familie. Deci, cobor scările sa văd ce s-a întâmplat defapt.

-Ce se întâmplă aici? Uni oameni încearcă sa doarmă, dar rămân mută când nu îl mai văd pe Robert dar o văd pe Klarisa plângând în fata ușii de la intrare.

-Emma, am vorbit cu părinți tăi, eu o sa plec și tu o sa ramai singura o săptămână.

-Bine Klari dar ce ai pățit?

-M-am certat cu Robert,nu se mai tine nicio nunta, eu o sa plec în seara asta în Italia. O sa îmi fie dor de tine.

-Îmi pare foarte rău Klari, și mie o sa îmi fie dor de tine.

Numai mințiTu cine pui mei ești? Sunt constinta ta. Vreau alta. Și eu as vrea sa te schimb dar nu pot. Ia mai taci. Mda cum spui tu. Ok am înnebunit acum. Sa revenim la lucruri mai importante, deci sa înțeleg ca Robert e singura nu îmi vine sa cred. Visez. Trebuie sa o sun pe Lari urgent. Urc repede în camera mea și sun pe Lari. După vreo 5 încercări răspunde și adormita lui Dumnezeu.

- AAAAAAAAAA. urlu ca o nebuna la ea.

-Ce ai tu zapacit-o??? Te-ai culcat cu Robert? Aolo...

Ok, asta e proasta rău cred ca a afectat-o grav dragoste asta.

-Nu proast-o. Nu mai se căsătorește fwa proast-o.

- Nu cred... Ce mă bucur bai pentru tine. Și acum ce o sa faci

- II scriu mesaj???

-Ok, ești dusă. Cum sa îi spui ca îl placi??????

-Pai mă gândeam sa îi scriu cu număr ascuns un mesaj sau de pe alta cartela????

-Alta cartela sa fie.. În 10 minute sunt la tine cu cartela, băuturi și tu sa comanzi de mâncare și sa pregătești un film. Te iubbbb  mult nebuno.

-Mersi pa iubita mea.

Ok, deci Klarisa a plecat și eu sunt singura.

  

Sper sa va placa.. O sa pun următorul capitol in 5-6 zile dacă nu și mai repede.

Profu' de spaniolă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum