- Seven -

109 19 6
                                    

POV ROSE

Jeremy lacht wanneer hij me ziet aankomen, he's such a cutie. "Hey little one" zegt hij en gebaart dat ik naast hem moet komen zitten.

Al een paar weken noemt hij me "little one", ja je kan er niet om heen ik ben niet normaal klein. Maar toch vind ik het niet erg, ik ben eraan gewend en als Jer het zegt vind ik het al helemaal niet zo erg.

Een beetje akward ga ik naast hem zitten, ik (en Jeremy ook denk ik) zijn de friendzone beu, if you know what i mean hehe. Maar we zijn beiden niet dapper genoeg om het elkaar te vragen.

"Dus euh" mompelt hij zacht. Nerveus pulkt hij aan de velletjes rond zijn nagels. "Dus euh" herhaal ik, een beetje lachend.

"Ga je me nou nadoen" zegt hij met opgetrokken wenkbrauw. "Misschien wel" grijns ik en por in zijn buik.

Zijn gespierde buik, we mogen de belangrijke details niet vergeten natuurlijk. ( 😉 )

De kuiltjes in zijn wangen bezorgen me kippenvel, alleen hij heeft dit effect op me. Hij wilt terug porren maar duwt net te hard waardoor ik van het muurtje val.

Geschrokken land ik op de harde grond. Jeremy springt gehaast van het muurtje af. "Oh my god sorry sorry".

"Auw" mompel ik zacht en rijk met mijn hand naar mijn schouder. Voorzichtig steekt hij zijn handen naar mijn schouder uit. "Auw" stamel ik nogmaals. Hij komt wat dichterbij en dan doe ik iets wat hij niet verwacht had.

Ik neem zijn wang vast en duw mijn lippen op de zijne. Ik heb helemaal geen pijn aan mijn schouder maar ik dacht dat het een goede manier was om te doen wat ik wou doen.

Na enkele seconden trekt Jeremy zijn lippen al weg en wendt zijn blik af. "Sorry ik had misschien eerst moeten vragen of je wel wou-" begin ik een beetje triest maar ik word onderbroken door Jeremy die zijn lippen weer op de mijne duwt.

Mijn huid tintelt van de zachte aanraking. Giechelend duw ik hem na een tijdje van me af. "Jeetje ik moet ook nog wel kunnen ademen hoor" grinnik ik. Ook hij lacht, die verdomde kuiltjes weeral.

POV JOOST

Zuchtend sta ik aan de muur te wachten, Link is nooit te laat en nu opeens wel. Schoppend tegen een steentje, denk ik na over de situatie. Misschien heeft hij wel iemand anders gevonden, iemand leuker dan mij. Misschien had ik hem niet moeten zoenen gisteren, misschien had ik het toch fout door te denken dat hij ook gay was.

Mijn gedachte worden onderbroken door de opgewekte stem van Link achter me. "Hey Joonstie" grinnikt hij. "Verdomme Link waar bleef je, ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan ofzo" mopper ik lichtelijk geïrriteerd.

Hij wendt zijn blik af en mompelt dat hij tijd had om na te denken. Zuchtend sla ik mijn armen om hem heen. "Sorry, ik weet dat je het moeilijk hebt met het verlies van je moeder en dat gay zijn ook niet altijd gemakkelijk is".

Ik voel zijn warme tranen over mijn schouder lopen. Ik besluit om even niets te zeggen en hem in mijn armen zonder geluid te troosten.

Wanneer hij uitgehuild is, begint hij te praten over zijn zusje June. "Je weet wel dat ze met Harm, die ene Exspectans, samen is. Nou Harm vertelde dat hij ook een vriend had in het Atrox-gebied, ene Jeremy en die guy is weer verliefd op een Pax" begint Link.

Mijn gedachten dwalen af naar enkele dagen geleden.

Ik zit rustig een netflixserie te kijken maar wordt de hele tijd onderbroken door het geluid van Rose haar telefoon. Eerst probeer ik het te negeren, maar daarna wordt het vreselijk irritant.

"Rose je telefoon gaat!" roep ik naar boven. Geen antwoord. Oh ja ze stond onder de douche, maar Rose kennende staat ze daar nog wel even onder.

Ik neem haar telefoon vast, om het geluid af te zetten, maar zie dan enkele berichten van "Jeremy".

Jeremy: Vergeet onze afspraak niet little one x

Jeremy: Ik ben al aan de muur aan het wandelen met Zazou dus je kan komen wanneer je wilt :)

Jeremy: Maar niet te laat natuurlijk haha x

Wanneer ik voetstappen vanuit de gang hoor, vergrendel ik snel de telefoon. Ik weet niet wat ik net gelezen heb, maar het zijn eigenlijk mijn zaken niet.

"Weet je hoe dat meisje heet waar die euhm Jeremy verliefd op is?" vraag ik aan Link. Link kijkt bedenkelijk en zegt na een tijdje: "Rose, dacht ik."

Dan wordt alles duidelijk, de berichtjes, de afwezigheid van Rose, de lange wandelingen met Nala. "Dan weet ik welke Rose hij bedoeld denk ik" mompel ik.

Eigenlijk kan ik niet boos zijn op Rose, ik doe precies hetzelfde. Niemand weet van mij en Link. Alleen is het mijn taak om mijn kleine zusje te beschermen en dat heb ik niet gedaan.

POV ROSE

Na het avondeten ren ik meteen naar mijn kamer. Het vrolijke gevoel stroomt nog steeds door mijn hele lichaam. Eindelijk uit de friendzone, nu ja dat denk ik. Ik val neer op mijn bed en staar naar het plafond.

Jeremy: Euhm zijn we nu eigenlijk nu ja een stel? :3

Me: Nee ik haat je x

Jeremy: Tss ik mag je ook niet kutkind x

Me: Ja pff

Me: Haha

Jeremy: Maar euhm even serieus

Jeremy: Ik vind het heel dom om dit via whatsapp te vragen maar ja.. Do you wanna be mine? ^.^ x

Me: Yes i will cutie x

Jeremy: :) x

Me: Love u x

Jeremy: I love u too, forever x

Me: Zeg alsjeblieft niet "too" en "forever" :(

Jeremy: Waarom niet? :/

Me: Nou ja als je "too" zegt lijkt het alsof je gewoon "love you" zegt omdat ik dat gezegd heb en niet omdat je het meent.

Me: En "forever" vind ik een stom ding, je kan niets beloven voor altijd en dat hoeft ook niet. Als je gewoon nu van me houdt vind ik het goed, ik wil geen "forever" stempel dan voelt het alsof we geen vrijheid meer hebben.

Jeremy: Oh ja daar heb je wel gelijk in tbh :)

Jeremy: Love u x

Me: Love u x :D

De deur van mijn kamer vliegt open en geschrokken klik ik het gesprek met Jeremy weg. "We moeten praten denk ik" zegt Joost zacht.

Oh fuck.

-

[ Thank you for 500 reads :) ]

Forbidden love || FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu