Nogle dage senere
Mit vækkeur ringer "Argh dumme vækkeur" halvråbte jeg, jeg står op af sengen og ser et billede af min far, jeg kiggede trist. Min mor kom ind "Skat jeg gå.." Hun stoppede med at tale og så gik hun hen til Mig, hun tog sin ene hånd i mine skulder "Jeg savner ham" siger Jeg stille "Også mig, men vi bliver nød til at acceptere at han er væk" siger min mor. Min mor laver et mærkeligt ansigtsudtryk og gårVed skolen
Matematik mit hade-fag. Jeg lavede opgaven vi skulle lave hurtigt. Selvom det er mit hadefag, så betyder det ikke, jeg ikke kan matematik. Martinus kom hen til mig "Hey Bella, hvornår kan du Lave mere af den opgave" siger Martinus "hmm hvad med Torsdag" pludselig kommer jeg i tanke om dansekonkurrencen "Eller...Fredag?" Sagde jeg hurtigt "Fin nok. Torsdag skulle jeg også noget" grinte han og gik ned på hans plads.
(Efter skole)
Jeg gik over på danseskolen, for at øve. Jeg har været meget på danseskolen på det sidste. Jeg begynder at danse imens Peter ser på om det er godt eller dårligt. "Bella Du skal stadig vise lidt følser" sagde Peter "Jeg prøver" sagde jeg surt........"Du gøre det stadig forkert" grinte han. Jeg gik over til ham og gav en lammer "Jeg tror jeg tager hjem, jeg skal hvile lidt" sagde Jeg "Okay ses vi så i morgen til konkurrencen" sagde han, jeg nikkede og gik. Og ja jeg ved jeg ikke ville være med til den konkurrence, men jeg ombestemte mig, for Peter sagde det ikke vil komme rundt i tv'et, der ville bare være nogle dommer og lidt publikum.
Torsdag efter skole
Jeg tænke jeg ville øve mig inden konkurrencen, så jeg gik ind i en øvelses-rum (hvis du forstår) med Peter "For sidste gang Bella, vis nogle følser" sagde han "Måske er det fordi du er her og stresser mig" sagde jeg surt "Okay, Okay jeg går nu, mød mig ved siden af Statuen" sagde han og pegede ved en statue, så gik han og alt var stille. Jeg begyndte at sætte noget musik på, og så dansede jeg...eller jeg prøvede at danse.Martinus synsvinkel
Mig og Marcus skulle være dommer til en dansekonkurrence, klokken var 17:27 og showet begyndte klokken 18:00. Jeg gik udenfor for at have noget frisk luft, da jeg hørte noget musik i et rum, typisk mig der altid er nysgerrig som gik derind...men det eneste jeg så var en pige stå med ryggen til og danse, WOW hun danser godt...måske skulle jeg spørge om hun ville med til Audition til at være vores danser, jeg var lige til at spørge hende da min far (Kjell Erik) sagde vi skulleHeej, skriv gerne i kommentaren hvis jeg skal lave flere :-) men Stem Tak! :-)
~~mig!❤️☺️
YOU ARE READING
Dancer for m&m!
FanfictionIsabella er en Pige der elsker at danse. Hendes far lærte hende at danse Ligesiden hun lærte at gå. Hendes mor siger at han er død men er han det. Isabella går i klasse med Marcus og Martinus, men de ved ikke hun findes indtil en dag. Stem og kommen...