Part 10

289 6 0
                                    

Næste dag
Jeg havde siddet i min seng i flere timer, pludselig åbner døren til mit værelse "Mor, bank lige på næste gang du kommer" siger jeg irriteret, min mor sukkede "seriøst Bella, gå dog lidt ud og få lidt luft" sagde min mor "Argh okay" sagde jeg og tog min MacBook væk fra mine lår. Jeg tog mit tøj på (se på billedet) og gik ned af trappen og udenfor. Jeg gik ned i parken, nu hvor det er så dejligt vejr. Da jeg var i parken, sad jeg ned på en Brun stor bænk. Jeg kiggede på vandet som var smukt og blåt, så tog jeg mine høretelefoner og hørte Sange. Da Work remix med Rihanna kom, dansede jeg med min hånd, jeg lukkes øjnene og 2 sekunder efter Kunne jeg mærke en hånd ved min skulder. Jeg vendte mig om og så Martinus med et skævt smil. "Hej" sagde han med en bold i hånden "Hej" sagde jeg og kiggede tilbage på vandet "Jeg skal lige spørge om noget" siger han pludselig og sidder ved siden af mig "Ja" siger jeg lidt ligeglad "Hvorfor har du ikke sagt til noget, at du danser" sagde han og kiggede ned "Fordi så ville hele skolen bare grine af mig" sagde jeg lidt flappet "Grine af dig?? Hvorfor skulle de det, når du danser som en prof" sagde han og grinte lidt "Mange tak men...det er bedst at holde det hemmeligt" sagde jeg stille "Hele skolen ved det faktisk" sagde han stille "HVAD!" Sagde jeg lidt i panik "Emily så den video der du dansede i konkurrencen i weekenden, og ligesiden har hun sagt det til hele skolen" sagde han direkte jeg kiggede panik på jorden "SU skal ikke gå i panik, bare kom til mig" siger han og smiler "tak..." Siger jeg lidt akavet "hvor har du lært at danse" "...Ehm...min far dansede" sagde jeg lidt trist "danser så han ikke mere?" Sagde Martinus "Nej..." "Men jeg har aldrig set din far, rejser han eller?" SGde Martinus og kiggede i vandet. Jeg kiggede i skyerne "Han døde da jeg var lille" sagde jeg og sukkede, Martinus kiggede trist på mig, og han kom nærmere "OMG DET ER MARTINUS" sagde 4 piger "jeg må hellere gå nu, Hejhej" sagde jeg og gik Hjem.

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now