Part 22

206 6 0
                                    

Næste morgen
Jeg sidder med min telefon og ser lidt på de socale medier. Jeg hedder godt nok ikke mit rigtigt navn, men det er fordi jeg bare vil blive mobbet på nettet. Katrine vågner op og ser på mig. "Godmorgen" smiler jeg og kigger tilbage på min telefon "Jeg havde den mærkeligste DRØM EVER" udbrøder hun pludselig "Fortæl" smiler jeg og går hen til hende "Det handlede om dig og Martinus" siger Katrine stille. Jeg sukker og går tilbage til min seng "hva så.. Vil du ikke høre den?" Spørg hun "ellers tak" siger jeg og smiler falsk. Katrine kigger på mig og går som en krabbe hen til mig "hvad er der galt?" Spørg hun mig "ingenting" smiler jeg falsk igen "Du smiler falsk og jeg kan se du er ked af det" siger hun ligeud "Det er bare...Jeg ved ikke hvorfor men jeg kan ikke stå ved siden af Martinus jeg ved bare ikke hvorfor" siger jeg og kigger ned "DU ER FORELSKEEET" råber hun "Shh...nej jeg er ej" siger jeg og prøver at få hende til at tie stille "HMMM....DU ER FORELSKET...MAN KAN SE DETTTT" siger hun eller råber det "Nej nej og atter nej" siger jeg "MARTINUUUUUUUUUUUUS!" Råber Katrine højt "Shh...nej argh hvad laver du?" Siger jeg lidt i panik. Døren bliver åbnet "Hvad så?" Siger han med sin morgenstemme "Ikke noget Hun er bare lidt mærkelig i dag" siger jeg og holder hendes mund. Hun bider pludselig  min hånd "av" siger jeg "hvad er der galt med jer...klar i fået for meget energidrik" griner Martinus "Neeeeej...Isabella skal fortælle dig noget" siger Katrine og løber væk "kat..omg" prøver jeg "Hvad vil du sige?" Spørg han og kommer ind i værelset "Ikke noget...Hun har bare ikke sovet så meget" lyver jeg og smiler falsk "Jeg forstår ikke piger" mumler han og klør sig i nakken "Hey det hørte jeg godt " siger jeg inden han går. Han griner og går ud af værelset. Jeg går ned og spiser noget morgenmad...Katrine er stadig i sit nattøj så jeg begynder lidt at grine. Katrine kigger på mig go griner med tilsidst flækker vi begge af grin "hvad griner i af" siger alle i kor "Ikke noget" siger mig og Katrine i kor og spiser videre. "I skal spise nok til at danse i aften" siger kjell Erik pludselig "Er det i dag" hvisker jeg til Katrine "Yep." Siger hun.

Heeeeej xD...Lige noget at sige. Jeg har ikke være på wattpad så meget fordi min iPads oplader var ødelagt og jeg orker ikke at købe en ny indtil nu Såå :) jeg er tilbage

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now