Part 19

228 4 0
                                    

Jeg vågnede op og så Lenny (min hund) skikke på min kind "godmorgen Lenny" sagde jeg fil ham. Jeg gik op for at se hvad klokken var, og ja den var 5:20. Jeg skulle være ved lufthavnen klokken 8:15 så jeg har god tid. Jeg tog et bad, og tog tøj på, bagefter gik jeg over for at tage noget morgenmad, men var ikke så sulten så jeg tog bare et æble. Jeg gik op og tændte min MacBook, og så lidt youtube. Da klokken var 7:45 tog jeg mine sko på og tog mine kufferter, jeg var lige til at gå ud da min mor pludselig krammede mig. "Jeg kommer til at savne Dig" sagde hun med en tåre "I lige måde" smilte jeg "undskyld jeg ikke har været der når du havde brug for det.." "Det er okay" sagde jeg og smilte "det her er en lille gave" sagde hun og tog en halskæde frem "den er flot" sagde jeg "det var den din far gav mig da vi blev gift" smilte hun. Jeg kiggede på den "Isabella..?" "Ja" svarede jeg "du skal gå nu, men her det er din nu" sagde hun og gav mig halskæde på "tak mor" sagde jeg og krammede hende. Jeg skyndte mig til lufthavnen, og heldigvis nåede jeg det. Martinus kom hen til mig "Hej" smilte han "Hej" sagde jeg "har du fløjet med fly?" Spurgte han "Ja..." Sagde jeg stille "er du sikker?" Spurgte han. Jeg ignorere spøgersmålet "Flyet til Sverige er ankommet" sagde højtaleren "Så er det afsted" sagde han akavet.
Inde på flyet
Jeg endte med at sidde med Katrine og en der hedder Eliza på flyet. Jeg sad ved vinduet, imens Katrine sad i midten. Og Eliza som sidder...ved siden af Katrine xD. "Er i parat til at danse foran næsten 100-tusind mennesker?" Spurgte Katrine os "Ja helt parat" sagde Eliza. Jeg ignorere spøgersmålet og rørte ved den halskæde min mor gav mig "hvad er det?" Spurgte Katrine "en halskæde min mor gav mig" smilte jeg lidt "Tilhørte den hende?" Spurgte katrine mig "Ja. Min far gav den til min mor da de blev gift" sagde jeg "den er virkelig pæn" sagde Katrine som bare stirrede på den "tak" sagde jeg stille. (Resten af turen sov jeg)
"Bella, vi er kommet" hørte jeg en sige, det var nok Katrine. Jeg vågnede op og så Katrine som ruskede i mig. Jeg tog mine ting og gik ud af flyet. Bagefter gik vi ind på et hotel.

Hej mennesker... Snart sommerferie hva? ARGH GLÆDER MIG. Skal se min netveninde ER SUPER SPÆNDT :OOOOOOOOO LOVE UUU

~mig

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now