Part 27

223 6 1
                                    

Isabella synsvinkel
Jeg vågner og ser kjell Erik ved siden af mig som sidder ved en stol "Hvor er jeg?" Siger jeg forvirret " kjell Erik ser p mig "du er på hospitalet" siger han. Han trykker på en gul knap og en doktor kommer "Hej Isabella" siger doktoren "Hej, hvorfor er jeg her" siger jeg forvirret "Bare rolig du kommer ud af hospitalet i dag" siger doktoren og ikke svare på mit spørgersmål. "Vi har tjekket dig og intet er galt med dig. Du havde bare lidt ondt" siger han "i må gerne gå nu" siger han og smiler. Jeg går over til kjell Erik.
I bilen
"hvorfor var jeg på hospitalet?" Spørg jeg kjell Erik "du fik et lille chok i stormen" siger han imens han kører. Jeg kigger ned og er stille.
På hotellet
Da jeg kommer ind på hotellet kommer Katrine og krammer mig "er du okay?" Spørg hun bekymret "Ja" griner jeg "Las os tale om hvad der skete på værelset" siger hun. Vi går op i værelset og sidder i sengen. "Så hvad skete der" siger for hurtigt for der ikke skal være akavet "tja, du var jo ude i stormen og ikke kunne komme fri. Så hentede jeg hjælp men det var næsten forsent for du næsten frys ihjel for du havde jo ingen jakke på. Men så kom Martinus og reddet dig" forklare hun "Martinus??" Spørg jeg "Yep" siger hun. Jeg kigger lidt i luften mens Katrine kalder på mig "undskyld kat, men jeg skal noget" siger jeg og går ud fra værelset. Jeg går hen til Martinus værelse og banker på hans dør. Han kommer ud. "Bella, du er okay" siger han "ja, Ehm...må jeg tale med dig" siger jeg "ja selvfølgelig, kom ind" siger han. Han åbner døren så jeg kan komme ind og sidder ned "hva så?" Spørg han "Jeg vil bare gerne sige tak" siger jeg og smiler "foooooor??" Spørg han "for du reddet mig" smiler jeg. Han smiler med "Såå, jeg må hellere gå" siger jeg og går mod døren. Min hånd er på håndtaget "Bella vent" siger han. Jeg vender mig om og ser Martinus går tættere på mig "Jeg kan godt lide dig" hvisker han. Han smiler og hans læber rammer mine. Vores kys vare i lang tid. Og når det endelig slutter fortæller jeg "jeg kan også lide dig" siger jeg og smiler. Vi kysser igen. Vi går begge udenfor imens vi holder i hånd. Vi fortæller at vi er sammen nu. Vi går i parken "jeg elsker dig" siger Martinus "jeg elsker også dig" svare jeg og så kysser vi hinanden.

SÅ ER DET SLUUUUUT XD...historien er slut nu. De fandt sammen og sådan er det. Jeg ved ikke helt om jeg vil lave en 2er men skriv i kommentaren hvis i vil have en 2er :)

Tak for i alle læse med. Jeg håber i kunne lide denne historie.

____
|Mig| 
____

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now