Part 26

210 6 0
                                    

Næste dag
4 dage til koncerten. Jeg står bare her, og kigger ud af en vindue. Jeg har ingen. Alle er væk. Jeg ved ikke hvad jeg skal. Hvorfor lever jeg sådan...hvorfor lever jeg?. Jeg vil hellere være i et helvede end at have en så stor sorg.En sorg over en kvinde. Og den kvinde var min mor. "Bella, kommer du" kommer Martinus ind og Afbryder mine tanker "ja, jeg kommer nu" svare jeg og vender ryggen til ham, fordi jeg stirre udenfor i det Grå himmel. "Jeg ved godt du har det hårdt" siger han stille "Hvad?" Spørger jeg ham og vender mig rundt "Katrine sagde alt...Bella Jeg ved din mor er du ved, men det betyder ikke du er alene. Du er sammen med os. Du er sammen med mig" siger Martinus "Tak" smiler jeg lidt "Jeg er her altid for dig" smiler han. Jeg går imod ham, og krammer ham, han krammer med. Da vi trækker os, får vi øjenkontakt. Vi kigger på hinandens læber. Vi kommer tættere og tættere "Martinus, hvorfor tager det så lang til at.." Kommer Marcus og afbryder. Vi skynder os at trække os tilbage, og lade som ingenting "ja, jeg kommer nu" siger han. Jeg begynder at gå over til Katrine "Hej" siger hun da hun ser mig "hej" svare jeg "Hvordan  har du fået dit hår så lang?" Siger hun og kigger på det "jeg har aldrig klippet det før" siger jeg lidt stille "AF HVAD?" Råber hun  "Shh" tysser jeg på hende. .?" Spørg Katrine mig "Jeg vil helst ikke tale om min mor. Det giver mig på en måde en slags depression" siger jeg trist "Det er okay" smiler hun. Vi går lidt indtil det begynder med at regne "Jeg sagde det ville regne" sagde jeg til Katrine "det er bare noget regn" siger Katrine "lad os tage tilbage" siger jeg "god ide" svare hun. Vi begynder at 6 stridt og pludselig kommer et lyn frem lige mod et træ foran o"ARGH" skriger jeg. Jeg falder ned og træet står i vejen...jeg kan ikke komme ud. Katrine er på den anden tide "er du okay?" Spørg Katrine "mit ben gøre ondt" svare jeg hende. Lyn, torden, regn hvad kan blive værre. Jeg tager min telefon frem og PLUDSELIG taber jeg den. "Min telefon!!!" Råber jeg. Mit luv er bare noget skod Jeg prøver at rejse mig op "KATRINE, Jeg har ondt i mit ben" siger jeg I smerte. "Prøv at stå op" råber hun. Jeg prøver at stå op men Jeg falder igen "Gå over til hotellet" råber jeg "Nej, det er for lang jeg kan ikke efterlade dig her" råber hun tilbage "Hjælp er bedre end at bare blive her indtil et træ Gøre mig til en flad pandekage" Råber jeg "Argh...FINT...vent her" råber Katrine tilbage og løber.

Martinus synsvinkel
"Der er nu storm udenfor, så derfor vil vi have i bliver inde. Stormen kan blive meget værre og meget voldsomt" siger værten i tv'et "gade vide hvor Katrine og Bella er?" Spørg Marcus "Ved det ikke. Men lad os håbe de ikke er udenfor, for stormen ser virkelig farlig ud" svare Martinus "ja" siger Marcus.
Efter 35 minutter (Martinus synsvinkel)
Hvor er de dog. Bare de ikke er udenfor. Jeg håber de ikke er. "MARCUS MARTINUS I BLIVER NØD RIL AT HJÆLPE" Kommer Katrine pludselig "hvor har i været?" Spørg Marcus "Bella sidder fast is loven og  plus det lyner, regner, tordner og blæser udenfor" siger hun bange. "Er hun fanget" siger jeg seriøst "ja, hun er i skoven og hun har ingen jakke på" svare hun. Jeg løber straks udenfor "Martinus, hvor skal du hen det er farlig?" Råber min far. Jeg ignorer ham og løber hurtigt. Da jeg ankommer løber jeg overalt i skoven, men jeg må være forsigtig set kan være farlig at være under så mange træer under en storm. "ISABELLA!" Råber jeg. Jeg leder, og leder tilsidst giver jeg næsten op. Jeg leder stadig. Jeg ser pludselig Bella. Hun ligger ned på gulvet helt kold og bevidstløs. Jeg går over træet men det er for svært. Jeg gøre alt hvad jeg kan og tilsidst lykkedes det. "Bella, er du okay" råber jeg imens jeg løber til hende. Hun svare ikke. Jeg løfter hende op, tager min jakke af og lægger den rundt om hende. Bagefter løber jeg tilbage. Jeg løber indtil jeg finder hotellet. Jeg går mod døren og så er jeg endelig hjemme ved hotellet. Min far ser mig og tager Bella fra mig "jeg tager hende til lægen" siger han "Jeg tager med" siger jeg "nej du bliver her det er alt for farligt ude" siger han og går

1...2...3.....DRAMAAAAA LOL😂😂 Seriøst elsker når der er drama. XD fra nu af kommer der NOGLE GANGE spøgersmålet eller sådan noget lignende Når Kapitlet slutter :)

Har du været på ferie eller skal du på ferie?- hvor henne?

Dancer for m&m!  Where stories live. Discover now