Næste dag
I morgen skal jeg danse for Marcus og Martinus for første gang. Mig og Katrine deler værelse på hotellet, og vi har øvet et par gange. Marcus og Martinus er sammen med nogle piger fra danseholdet eller hvad man nu kalder det. Jeg vågnede op, hørte min alarm. Jeg slukkede den. Katrine sover stadig, så jeg skal være stille. Jeg tager min halskæde jeg fik fra min mor. Jeg har haft den på hver dag siden jeg fik den, jeg syntes bare den bringer held og kan gøre mig i bedre humør. Jeg gik hen for at spise noget, og selvfølgelig skal jeg se Martinus, skal jeg være ærlig jeg prøver at undvære ham. "Halløj" smiler Martinus "Hej" siger jeg liiiidt koldt "Noget galt?" Smiler han...stadig "jeg er bare morgengnaven" siger jeg og smiler falsk. Martinus ser på mig og vi får øjenkontakt "jeg må gå nu" siger jeg og afbryder kontakten "Ja okay" siger han og klør sig i håret. Jeg går ind på mit værelse og Katrine er stået op "godmorgen" siger hun og børster sit hår "godmorgen" siger jeg med et lille smil "vi skal se Danmark" siger hun pludselig "hvad mener du?" Spørg jeg "vi kunne gå i byen" siger hun "ja det kunne vi" smiler jeg. Vi begynder at tage tøj,sko osv "Mac og tinus tager med" siger Katrine. "Okay" siger jeg og smiler falsk. Vi går lidt rundt alle steder og nogle gange kommer nogle og vil have et billede. "Se den butik" siger Katrine "den er ret lang og stor" sagde Marcus "Kom lad os gå ind" siger Katrine og ignorer Marcus. Da vi var der inde var der en kvinde "Hej og velkommen til Danmarks største shoppingcenter. Tag venligst elevatoren 2 af gangen" siger kvinden "okay. Marcus og jeg går først så går i" sagde Katrine og gik med det samme i elevatoren. "Ses når vi ses" siger Katrine og smiler som en gal. Jeg begynder lidt at grine af hende "hvad griner du af?" Spurgte Martinus "Så du ikke Katrine ansigt" siger jeg imens jeg griner Martinus smiler. "Så er det jeres tur" siger kvinden, vi træder ind i elevatoren, og døren lukker. Der går nogle sekunder og elevatoren stopper "hvorfor stoppede vi?" Spørg jeg "det ved jeg ikke" siger Martinus. Vent er jeg så fanget herinde sammen med martinus!!!. "Vi må bare vente til elevatoren virker igen" siger Martinus og retter sit hår "Hvad nu hvis vi ALDRIG kommer væk herfra og ænder med at dø herinde" siger jeg panisk "Det gøre vi ikke" siger Martinus rolig "har du prøvet det her før?" Spørger jeg "Nope" siger Martinus. Jeg sukker og sidder ned på gulvet.
Efter 20 minutter
"Hvor længe har vi været her" spørg jeg "20 minutter" siger Martinus. Jeg tager min telefon og prøver at ringe til nogen "der er ikke net" siger jeg og kigger på min telefon. Martinus begynder at sidde ned foran mig "Hvad er det for en halskæde" spørg Martinus "En gave fra min mor" siger jeg og kigger rundt "den er smuk" siger Martinus og kigger på mig "ja" sagde jeg og kiggede på ham. Vi gik nærmere og nærmere, vi fik øjenkontakt, Martinus kigger på mine læber, vi er lige til at kysse, men elevatoren Begynder pludselig at bevæge sig "elevatoren virker" siger jeg glad "Endelig" sagde jeg. Da elevatoren åbnede sig var jeg virkelig glad, men så alligevel ikke. Mig og Martinus var lige til at kysse...Uuuuu...xD Der skete der vidst noget. Hvad skal du i sommerferien Skriv det i kommentaren. :)) BYE guys :))
~mig
YOU ARE READING
Dancer for m&m!
FanfictionIsabella er en Pige der elsker at danse. Hendes far lærte hende at danse Ligesiden hun lærte at gå. Hendes mor siger at han er død men er han det. Isabella går i klasse med Marcus og Martinus, men de ved ikke hun findes indtil en dag. Stem og kommen...