Zdravím všechny, co se tady sešli..
Chtěl bych vám vyprávět příběh jednoho muže.. ahem, tedy vlastně kostlivce, kterého v životě nikdy nepotkalo moc dobrých věcí.
Nevěděl, co je to láska nebo bratrství. Byla to krutá a bezcitná osoba, která by neváhala zradit nebo dokonce zabít svoje přátele.
Ale přece jenom měl v hloubi své zkažené duše kousek lásky pro jedinou osobu, která se mu připletla do života.
Byl to jeho mladší bratr. Staral se o něj od té doby, co jim zmizel otec a zbyli si jenom oni dva.
Snažil se ho vychovat tak, aby přežil v jejich světě, plném zlých, bezcitných a vraždících Monster. Chránil ho svým vlastním tělem a nechtěl dovolit, aby se jeho mladší sourozenec nechal zkazit krutým venkovním světem.
Bohužel se mu to vymstilo v době, kdy už byli oba dospělí. Mladší bratr si buď nevážil toho, co pro něj dělal, nebo si to nepamatoval, ale začal s ním zacházet jako s kusem hadru.
Jako kdyby byl odpad, který je potřeba za každou cenu zlikvidovat, aby nepáchnul.Nechal si to všechno líbit a na oko to všechno kolem něj ignoroval. Ale někde hluboko uvnitř se ptal sám sebe, kde udělal chybu.
Jednoho dne se všechno ale pokazilo.
Někdo.. Někdo silnější než byl on, ho dokázal ovládat. Donutil ho dívat se na to, jak je nucen ubližovat svému mladšímu bratrovi.
Neznámému to ale zřejmě nestačilo. Aniž by hnul brvou, donutil mladšího bratra zabít.
Starší bratr nemohl nic dělat, ani ovládat své tělo.
Když byl po nějaké době zachráněn další neznámou osobou, utekl.
Chtěl utéct od všeho a ode všech. Jeho ,, přátelé" ho chtějí zabít, jeho otec ho chtěl zmrzačit.. neměl kam jít..
S hlavou plnou negativních myšlenek se vydal do nějakého Alternativního Vesmíru a rozhodl se se vším zkoncovat.
Nedokázal se smířit s tím, že to nejcennější v jeho zbytečném životě, je pryč. Nemohl s tím žít. Nedokázal žít s tím, že zabil vlastního bratra. Jeho, sice občas zlého, ale přesto milovaného bratra.
A právě v tom pro něj neznámém Alternativním Vesmíru se stalo něco, co změnilo celý jeho dosavadní život od základů...
ČTEŠ
BlackRed [POZASTAVENO]
FanfictionRed cestuje po Alternativních Vesmírech a nemůže se smířit s tím, že jeho bratr je navždy pryč. Bude chtít spáchat sebevraždu, ale někdo mu v tom zabrání.. S Blackem se budou postupně poznávat a Red v něm nalezne NADĚJI pro nový, klidný a šťastný ži...