Howdy!!
Dneska vám přináším další kapitolku na můj nejoblíbenější ship!! XDDD
V téhle kapitole bude vidět, jak se BlackRed alespoň trošku prolíná s I want to remember.
Tak si to užijte!!
Byl krásný slunečný den. Dva bohové smrti seděli u starého, mrtvého stromu a užívali si klidné odpoledne. Oba mlčeli a vyhovovalo jim to. Když nad nimi někdo stál, Death ani nezvedl hlavu a dál si prohlížel skleněnou lilii, kterou dostal od Bohyně života.
,,Tys mi tady teda chyběl.." poznamenal sarkasticky, než by ten někdo stihl třeba jen otevřít pusu. ,,Ale no tak, nemusíš být hned na každého hrubý," poznamenal Black, Deathův bratr. ,,Promiň, že otravuju, ale hledám Errora.. Neviděli jste ho někde?" zeptal se se starostí v hlase Ink, Ochránce všech Alternativních Vesmírů. Death zavrtěl hlavou a Black ani nevěděl, o koho se jedná. Když se mu dostal popis hledané osoby, též zavrtěl hlavou na znamení, že neví.
Chvíli bylo nepříjemné ticho, které prolomila přítomnost zeslabujícího se duševního tepu. Bohové smrti zbystřili a otočili se směrem, kde tep cítili. ,,Někdo umírá..." zašeptal Death. Opřel se o svou kosu a chystal se vstát a vykonat nedokončenou práci. Black mu ale položil ruku na rameno a mírně se usmál. ,,Já to udělám.."
Deathovi se na tváři objevil děkovný výraz a znovu se opřel o mrtvý strom. Death měl s tím, že je Bohem smrti, menší problém. Bylo na něm vidět, že své poslání nenávidí. Vždycky, když měl někoho poslat na druhou stranu, v očích se mu objevilo zoufalství.
Black si povzdechl a rozešel se směrem, odkud duševní tep přicházel. Došel na mýtinu, krytou vzrostlými stromy a uviděl bezvládně ležící osobu v kaluži krve. Vedle něj ležel nůž od krve a Black okamžitě pochopil.
Potom si ale všiml, že osoba je vlastně kostlivec. Nikdy jsem tu jiné kostlivce neviděl.. pomyslel si, protože vážně jiné kostlivce, kromě něj, Deatha a Gastera neznal. Popošel blíže a klekl si před kostlivce.
Teplá krev se vsakovala do hlíny pod nimi. Kostlivec přerýravě a ztěžka dýchal a celé jeho tělo se chvělo. Black natáhl ruku a přibližoval se k jeho hlavě.
,,Ššš... už to bude dobré. Budeš na lepším místě.." zašeptal Black a pohladil kostlivce po čele. Ten pomalu zavřel oči a Black se díval jak se jeho vytrácející dech mísí s mírným větříkem. Duševní tep přestal bít a tělo ochablo úplně.Black se zvedl a ještě minutku se na kostlivce díval, než se rozhodl vrátit se ke svému bratrovi. Pomalu odcházel, ale po pár krocích mu v očích zkameněl výraz. Bum.... Bum...
To... není možné... Vždyť byl mrtvý! Nechtěl tomu uvěřit. Rychle se otočil, aby se přesvědčil, jestli se mu to zdá nebo ne. Ale jak zjistil, šestý smysl ho nezradil. Kostlivec začal dusivě kašlat a zatnul pěsti. Black tam zaraženě stál a když kostlivec otevřel oči a chtěl se se zatnutými zuby postavit, udělal krok dozadu. Přece není možné, aby přežil Dotek Smrti! Bůh smrti tomu nechtěl věřit.
V hlavě se mu mísily myšlenky na to, že selhal.
Kostlivec se nejistě postavil na nohy a bylo vidět, že je zesláblý. Z rány nějakým zázrakem už krev netekla, ale na červeném roláku zůstával červený flek. Zesláblýma nohama se kostlivec rozešel směrem k Blackovi.Asi po metru jeho kroky nabraly na jistotě. Jednou rukou si objímal hrudník a v očích byla vidět únava a zármutek. Prošel kolem Blacka a ani se na něj nepodíval a zmizel v houští. Black tam ještě chvíli stál než se vzpamatoval a a rozeběhl se směrem za ním. ,,Hej! Počkej!" zakřičel, ale když vběhl skrz keře, nikde nikoho neviděl. Jako by tu nikdy nebyl. Jediné znamení, že tu byl je kaluž zaschlé krve a nůž.
Black nasadil zmatený a nechápavý výraz, ale po chvíli zatřásl hlavou a vydal se zpátky za Deathem. Říkat mu o tom nebudu... rozhodl se a po okamžiku přemýšlení. Ale.. jak je to možné? Neexistuje NIKDO imunní vůči doteku smrti...Teda, teď už asi ano.. řekl si v duchu. Povzdechl si a s hlavou v oblacích se procházel po krásném okolí jeho světa.
,,Stejně je to divné.." zašeptal. ,,Co je divný?" ozvalo se vedle něj. Black leknutím nadskočil a prudce se otočil. ,,Bratře! Tohle mi nedělej!" Death se zachechtal. ,,Copak? Vystrašil jsem tě k SMRTI?" Black se plácl přes čelo. ,,Nemůžeš si ty vtipy na chvíli odpustit?" Death zavrtěl hlavou. ,,Nope," Pak se svému bratrovi podíval do očí. ,,Poslal si ho na druhou stranu?" zeptal se tichým hlasem. Blackovi se v krku vytvořil knedlík, který nešel spolknout. ,,Mhm.." přikývl nakonec.
Death jeho lež přijal a společně se rozešli k mrtvému stromu, kde předtím seděli. Začalo se stmívat a Blackovi se začaly od únavy klížit oči. Zkřížil ruce za hlavou a dívajíc se na hvězdnou noční oblohu, si lehl na hebkou trávu. Z jeho úst se vydral povzdech. Cítil se špatně z toho, že ho neposlal na druhou stranu. Chtěl zemřít, jinak by nechtěl spáchat sebevraždu a Black nesplnil svou povinnost.
Začal si vyčítat, že selhal, ale pak se mu do mysli připletla úplně jiná myšlenka. Co když to má být právě takhle? Třeba je to vyšší moc... usilovně přemýšlel, co to mohlo způsobit. Zkusím se zeptat Gastera... Ten ví přece všechno.. pomyslel si nadějně a nakonec zavřel oči a usnul klidným spánkem.
No dobře!
Seznamte se s Reaper Papyrusem a.k.a Blackem!
*Black waves*
Chtěla jsem se zeptat, jestli byste tam chtěli zapojit něco ze skutečného příběhu Reapertalu
(LIFE je pryč nebo něco takového,)
i když mám v plánu, že jednu BITCH z RT tam rozhodně přidám
*evil smile*
No nic..
Kam myslíte, že Red zmizel?
Rozhodně se s vámi těším na další kapču, protože se moooc těším na setkání Reda a Blacka :3
Už nebudu rušit a zatím se mějte, Špunti!
ČTEŠ
BlackRed [POZASTAVENO]
FanfictionRed cestuje po Alternativních Vesmírech a nemůže se smířit s tím, že jeho bratr je navždy pryč. Bude chtít spáchat sebevraždu, ale někdo mu v tom zabrání.. S Blackem se budou postupně poznávat a Red v něm nalezne NADĚJI pro nový, klidný a šťastný ži...