#12

95 9 4
                                    

Howdy!!
Konečně další kapitola z tohohle příběhu! 😑
Snad se vám to bude líbit a oblíbíte si ty prcky stejně jako já 😊


*o 10 let později*

Routh s Ashem vyrostli ve zdravé děti se šťastným životem.

Red s Blackem je vychovávali tak jak uznali za vhodné, takže oba dva byli slušně vychovaní.

Routh byla tichá, ne moc společenská. Ráda si četla a hrála na klavír. Většinu času trávila hraním nebo byla s Gasterem v knihovně. Po Redovi zdědila červenou magii, kterou dokázala rychle zkrotit.

Za to Ash nabral opačný směr. Byl hyperaktivní a rád prováděl nějaké lumpárny. Bavilo ho provokovat Deatha, protože ten se dokázal rychle vytočit, narozdíl od ostatních. Rád lezl po stromech a nalezl vášeň ve vědě, stejně jako kdysi Red.

•~~~•

,,Ashi?" Chytila Routh svého bratra za ruku a tím ho zastavila.
Ash se otočil a zvědavě se na ní podíval. ,,Já vím, že se ti tam nechce, ale musíš těm holkám ukázat, že si něco víc, než o tobě řikaj," Routh malinko přikývla a nakonec se zase rozešli směrem do školy.

Routh už od té doby, co nastoupila do školy, nesehnala moc kamarádů. Všechny holky se jí posmívaly za to, že nemá vlasy a že její rodiče jsou gayové.

Nikomu, kromě Ashe, to neřekla a neměla to ani v plánu. Měla pocit, že kdyby to někomu řekla, byl by z toho ještě větší problém.

Vešli do budovy školy a oba si to mířili do své třídy. Jen vstoupily do místnosti, už to začalo.

,,Hele! Šereda přišla!" Zasmála se jedna holka z hloučku. ,,Hlavně, že ona má ksicht plnej šupin," zašeptal Ash Routh.

Routh se malinko zasmála a zvedla hlavu výš, aby dokázala, že si z toho nic nedělá.

Sedli si za svůj stůl a Routh si vytáhla svoji oblíbenou knihu.
Ash si začal něco kreslit do sešitu a nevšímal si okolí.

Najednou někdo vytrhl knihu Routh z ruky. Trhla s sebou a prudce se otočila.

,,Hej! Vrať mi ji!" Zakřičela na holku s modrými vlasy a fialovýma očima.

,,Tak se podívejme, co to tu máme..," zašklebila se holka a otevřela knihu.

Začala číst úryvek z milostného románu, až se Routh začervenala.

Ale potom ta holka zakročila moc daleko. ,,To sou sračky," a začala trhat jednu ze stránek.

,,Nech toho!" Routh vyběhla proti ní. Holka se zasmála tu stránku vytrhla úplně.

Routh zůstala stát jako opařená. V očích se jí nahromadily slzy, které nedokázala zadržet.

Než mohl někdo vidět její slzy, rozutekla se pryč.

Ash vstal ze své židle a strčil do modrovlasé holky.
,,Tos přehnala," a odešel hledat Routh.

,,Routh? Kde si?" Zavolal po chodbě. Odpovědí mu byla jen malá ozvěna.

Najednou zaslechl slabý pláč, vycházející z jedné ze skříněk.
Přišel k ní a pomalu ji otevřel.

Routh tam seděla skrčená, s koleny přitisknutými k bradě a slzy ji tekly po tvářích.

,,Poď ven," klekl si k ní a pohladil ji po rameni. Routh si kolena stiskla pevněji a odvrátila pohled. ,,Nevrátím se tam..," zašeptala.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BlackRed [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat