#10

55 7 2
                                    

Howdy!!
tibia honest, tahle kapitola je celkem haluzná, ale co se dá dělat 😅😅
By the way, užijte si ji!!

*O dva měsíce později*

Už jsou to dva měsíce, co Black upadl do kómatu z následků zranění, která utrpěl, když ho Chara napadla.

Jeho zdravotní stav se nijak nezlepšil, ale ani nezhoršil. Maličké duše dětí stále rostly a nabíraly na síle.

Za to Red byl na tom hůře a hůře.  Pod očima měl stále větší a tmavší kruhy a z očí mu zmizela jiskra.

První dva týdny byl u něj celý den i celou noc a povídal si s ním. Myslel si, že ho Black uslyší a probudí se.

Ale jak se dny měnily v týdny, až z toho byly dva měsíce, Red ztrácel naději. Začal se stranit všech ostatních a přestal dokonce jíst.

Geno s Toriel si o něj dělali starosti a snažili se, aby se odreagoval, ale vždycky je ,,slušně" poslal pryč.

Death stále naháněl Charu. Vždy, když přišel domů, aby se ujistil, že je Black stabilní, chytil ho záchvat vzteku, který zmizel hned potom, co roztřískal pár věcí.

•~~~•

Byla zrovna noc, když se Red probudil ze špatného snu. Protřel si oči šel do kuchyně. Otevřel lednici, ze které vytáhl láhev alkoholu. Chvíli se na ní díval, ale pak zavrtěl hlavou a láhev vrátil na své místo.

Black by tohle nechtěl.. řekl si v duchu zkroušeně. Sesul se po zdi a hlavu si složil do dlaní.

,,V pořádku..?" Zaslechne nad sebou. Vzhlédl a podíval se na Gena. ,,Ne...," Vydechl Red.

Geno se posadil vedle něj a položil mu ruku na rameno.
,,Všichni si o ně děláme starosti, ale tím, že se budeš trápit mu nepomůžeš.. Black by určitě nechtěl, aby ses utápěl v depresi a přestal se o sebe starat..,"

Mírně se usmál, ale Red jeho ruku setřásl a odvrátil pohled.
,,Nedělej, že mě znáš.. Ty ani nevíš, jak se cejtim.. Nech mě na pokoji.." Geno se na něj starostlivě podíval. ,,Red- Co to je?" Gena přerušil zvuk podobný dětskému pláči.

Red se zaposlouchal a uvědomil si, že to vychází z Blackova pokoje. Rychle vstal a běžel za zvukem.

Vtrhl do pokoje a nejistě přišel k posteli. Pláč byl čím dál hlasitější a naléhavější. Red odrhnul deku a naskytl se mu pohled na dvě malé kostlivčí děti. Holku a kluka.

,, Geno! Dones ručníky! Rychle!" Zavolal Red na zmateného Gena. Když zahlédl novorozence, neváhal a běžel pro ručníky.

Po chvíli se vrátil zpátky a pomohl novorozence zabalit do ručníků. Všiml si, že Red má sto se rozbrečet.

Děti brečely, ale když je Red držel v náručí, uklidnily se a spokojeně usnuli.

,,Jsou nádherní..," zašeptal Geno a usmál se. Red přikývl, ale najednou mu začaly slzy téct po tvářích. ,,Jen bych si přál, aby je Black mohl vidět..,"

Když se uklidnil, musel se usmát.
,,Jsem táta, hehe... Boss by se mi vysmál, kdybych mu to řekl," Už se s tím smířil. Vlastně byl rád, že jeho bratr zmizel z jeho života.

Sedl si na kraj postele a podíval se na Blacka. ,,Slibuju, že se o ně postarám.. a až se probudíš, budeme rodina," naklonil se k Blackově čelu a vtiskl mu jemný polibek.

,,Máš pro ně jména?" Zeptal se potichu Geno, aby neprobudil ty malé.

Red přikývl a usmál se na své malé děti, které klidně spali.

Chlapec žmoulal kousek ručníku a trochu otevřel oči. Otevřel ústa do širokého zívnutí.
,,Ty budeš Ash a ty..," otočil se na maličkou kostlivčí holčičku, která ho celou dobu pozorovala.
,,budeš Routh.."

•~~~•


Blackovo tělo bylo stále v paralýze, ale stále vnímal každý vjem, který na něj působil.

Cítil, každý Redův dotyk. Každé pohlazení větru a změny teplot.

A také cítil bolest, kterou mu způsobil porod jeho dětí. Chtělo se mu křičet, ale jeho tělo bylo ztuhlé. Když se dvojčata dostala na svět a začala brečet, chtěl je obejmout a utěšit je, ale nemohl.

A pak najednou do místnosti vběhl Red a začal ty malé utěšovat.

Cítil polibek, který mu byl vtisknut na čelo.

Red dal dětem jména.

Ash a Routh.. krásná jména Rede..

Pomyslel si a v duchu se usmál.

Už dobře věděl, proč Chara trpí. Být rozptýlen mezi životem a smrtí. Být tady a zároveň ne.

Za ty dva měsíce se dokázal vědomím dostat i jinam, za hranici reálného vnímání.

Věděl, jak zrušit paralýzu, ale neměl jim to jak sdělit.

V duchu si povzdechl.

Jen ať neudělají něco pitomého..

Okay then...
Takže Black je teoreticky v pohodě 😅😅
Jenže teď jsem v koncích!
Teď si můžete ovlivnit kus příběhu a do cmnt mi napište, co by vyléčilo Blackovu paralýzu
🙏🙏
Zatím Sayonara!!!

BlackRed [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat