Howdy!!
Vítám vás u další kapitoly 😘
Trvalo to celkem dlouho, ale za to je delší než ostatní 😅,,Deathe! To nemůžeš!" Zakřičel Geno na Deatha, který začal odcházet.
,,Musím.. když Charu nezlikviduju, Black se neprobudí. Vy budete tady, v bezpečí,"
Genovi se do očí hrnuly slzy a než se Death nadál, byl vtažen do objetí. Malinko se zasmál a objal Gena zpátky. ,,Chara je moc silná.. něco se ti stane.." zašeptal Geno.
Death se zašklebil. ,,Ty o mě pochybuješ?" Geno se zasmál a objal ho ještě pevněji. ,,Ne.. ale vážně.. nikam nechoď, nechci ztratit aj tebe.."
,,Neztratíš... Až se vrátím, třeba ti dám tu sušenku, co ti dlužím," Death se naklonil a vtiskl Genovi polibek na čelo.
Pak luskl prsty a s modrým světlem zmizel Genovi z dohledu. Měl z toho velmi špatný pocit. Zdálo se mu to až moc jednoduché. Chara si s Deathem domluví schůzku a Death samozřejmě souhlasí.
Geno si povzdechl, založil si ruce kolem hrudníku a sedl si k oknu.
Stiskl červenou šálu, co měl kolem krku a zavřel oči. ,,Nechci ho ztratit jako tebe.. ale tentokrát tu samou chybu neudělám. To ti přísahám, Paps..,"•~~~•
Mezitím, co si Geno povídal se svým mrtvým bratrem, Red spal ve své posteli. Vedle něj spokojeně chrupčila dvojčata a Red pro jednou spal v klidu a bez nočních můr.
/////
Seděl v hebké trávě za západu slunce a podepíral se rukama.
Ptáci létali kolem a prozpěvovali si veselou písničku.Když se ohlédl, usmál se. Vedle něj seděl Black. Na tváři neměl výjimečně úsměv. Red měl z toho blbý pocit, ale byl rád za to, že tu je Black s ním.
Black se na něj podíval a v očích se mu zračila bolest, ale zároveň radost.
Red samou radostí vyskočil a pevně svého přítele objal.
,,Škoda, že si jen moje představa..," zašeptal si spíše pro sebe.,,Rede.. moc dlouho to nevydržím, ale musím ti něco říct," Black se odtáhl a položil mu ruce na ramena.
,,Tohle není sen... Díky našemu spojení jsem byl schopen, se alespoň na chvíli dostat do tvého vědomí," Red zbystřil.
,,Vím, jak zrušit paralýzu mého těla, ale musíš to stihnout do té doby než uplyne úplněk.. potom bude pro mě už moc pozdě..,"
Red se na něj podíval. ,,Ale to je už za dva dny!" Black pokračoval.
,,Musíš sebrat Chaře dýku, kterou mě paralyzovala. V rukojeti je protijed. Namočíš do něj čepel a musíš mě s ním bodnout do hrudi," Redovi se v očích objevil šok.
,,To nejde! Dyť bych tě tím mohl zabít!" Black se zamračil. ,,Pokud chceš, abych se probudil, uděláš to..," Red chvíli mlčel, ale nakonec přikývl.
,,Dobře.. už budu muset končit..," Black vtiskl Redovi pusu na tvář a odtáhl se. ,,Postarej se o ty tři, až se vzbudíš, víš, co máš dělat,"
S touhle větou se Redovi začala vytváře před očima černá mlha.
Blackova postava se začala rozmazávat a nakonec nebylo nic. Jenom prázdná nicota.
ČTEŠ
BlackRed [POZASTAVENO]
FanfictionRed cestuje po Alternativních Vesmírech a nemůže se smířit s tím, že jeho bratr je navždy pryč. Bude chtít spáchat sebevraždu, ale někdo mu v tom zabrání.. S Blackem se budou postupně poznávat a Red v něm nalezne NADĚJI pro nový, klidný a šťastný ži...