Nina pov.
De vakantie was best leuk. Op dat met Daan na. We zijn al een tijdje thuis. Ellis, Samira en Denise zijn hier. 'Ik moet jullie iets vertellen..' Zeg ik zacht. 'Ik ben al 2 maanden niet meer ongesteld geweest. Sinds dat Daan en ik, eh je weet wel.' Ik zie ze geschrokken kijken. Denise belt Daan, Ellis en Samira gaan een test halen. Ik hoop zo dat het niet waar is. Na een paar minuten staat Daan voor de deur, het lijkt alsof hij heeft gehuild. Daan is al een tijd depressief. Hij begint met praten.
'Uhm Nina, ja weet je nog dat je vroeg of het veilig was? Dat was het niet..' 'Nee dat blijkt wel eh! Je wordt bedankt Daan! Als ik zwanger ben is het jouw schuld!' Ik wil hem slaan maar Samira komt ertussen. 'Niet doen Nina! Dat lost niks op! We weten dat het zijn schuld is!' Ik zie Daan boos kijken. 'Mijn schuld?! NINA was ook dronken! Dus we zijn beide schuldig. En weet je, Nina dwong me. Dat kind daar..' Hij wijst naar mij. '..wilde het zelf!' De woorden "dat kind" doen me pijn. 'Oh dus ik ben een "dat"?! Nou weet je Daan, fuck off. Ik hoef je niet meer. Ik haat je zo erg eh. Niet te geloven.' Woedend loop ik naar de badkamer. Dan maar de test doen.
Een paar minuten later is de test klaar. Ik ben zwanger. Van Daan. Ik loop naar beneden en daar zie ik Samira Ellis Denise en Daan zitten. Ellis verbreekt de stilte. 'Ben je zwanger?' Ik knik. Daan staat op en gooit met iets. Glas kapot. Fijn. 'Daan doe normaal, jij gaat een nieuwe lava lamp kopen. Ga uit m'n huis. Nu.'
Een paar weken later.
Daan en ik hebben geprobeerd normaal te doen tegen elkaar, maat het lukt niet. We hebben nu weer ruzie.. Ik wil de baby graag houden, maar Daan niet. Hij komt naar me toe lopen, en dan word alles zwart.
JE LEEST
My life changed. { a MainStreet story }
FanfictionWhat happens when you fall in love with your best friend who has a girlfriend?