I love you.

196 5 0
                                    

Daan pov.

Nina ligt al een paar dagen in een 'coma'. Ik had d'r niet moeten slaan.. Ik ben gewoon zo boos op mezelf.. Ineens is ze wakker. Ik wil naar d'r toe lopen maar ze krijgt heftige buikpijn. De dokters komen en geven d'r een spuit. Ze blijft weer een paar uur in een slaapstand. Maar ineens schrikt ze wakker. Huilend. Ik ren naar toe en sla m'n armen om d'r heen. Raar maar waar ze laat het toe en slaat haar armen om me heen. Ik knuffel d'r een tijdje en laat dan los. D'r tranen veeg ik weg. Ik weet dat die waarschijnlijk door mij komen.. 'Nina, je moet weten dat het me spijt. Maar waarom huil je?' Vraag ik zachtjes. 'Ik had een soort droom, over vroeger. Waar we in de zandbak zaten en voor eerst een kusje aan elkaar gaven. Ik was zo blij toen..' En ze begint weer te snikken dus ik troost haar. 'Ssssht Nina, het komt goed..' Ik aai over d'r haar. Ik mis dat ook. Dat was zo leuk. Ik pak m'n tas, m'n agenda zit er in. Ik pak er een foto uit en geef die aan haar. Het is de foto die haar moeder van ons nam toen we het zwembad insprongen. Ze glimlacht. Die lach wilde ik zien. Het laat mij lachen. 'Nina ik hou van je.' Het floept er ineens uit. Ik begin te blozen en wil weglopen. Maar ze pakt m'n hand. We kijken elkaar een tijdje aan. 'Ik hou ook van jou.' Zegt Nina. We praten een tijdje maar dan vraagt ze wat er met de baby is, ik moet nu eerlijk zijn. 'Uhm Nien.. De baby is dood..' Er komen weer tranen in m'n ogen. Ik zie ze bij haar ook. Ik knuffel d'r stevig. En zo vallen we samen in slaap.

My life changed. { a MainStreet story }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu