I like you.

216 5 0
                                    

Rein pov.

Ik ben thuis en denk na over de kus. Voelde ik er wat bij? Ik app Denise. 'Hey.. Uhm ja, over net. We moeten het wel vertellen. Het is wel zo eerlijk tegenover hun. Kom om half 4 naar m'n huis. xRein.' Ze is al online. Ze stuurt terug dat ze het net tegen Nils heeft gezegd. Hij was heel boos en maakte het uit. Ik bel Chloe. Na een paar keer overgaan neemt ze op. 'Hey Chloe.' 'Hey Reintje, wat is er? Je klinkt bezorgt.' 'Uhm Chloe, ik heb met Denise gezoend. Echt sorry. Ik meen het, we waren beide kwetsbaar..' Ik hoor haar zuchten. 'Rein, het voelt al een tijdje niet goed tussen ons. Dus ik maak het uit. Het ligt niet aan jou.' En ze hangt op. Ik hoef niet te huilen, want ik weet dat ze gelijk heeft. Het is ondertussen half 4 en de bel gaat. Daar staat Denise met betraande ogen. Ze knuffelt me gelijk. Na een tijdje laat ik haar los en loop naar boven. Ik zeg tegen Denise dat ze beneden moet blijven. Na 2 minuten trilt m'n telefoon. Een bericht van Denise. 'Rein? Wat ben je aan het doen?' 'Even iets opzoeken x'. Ze stuurt nog een verwarde smiley en dan hoor ik haar bellen. Ik neem m'n laptop wel mee naar beneden. Is ook niet leuk voor Denise. Ze belt met Melissa. Ik roep keihard hoi. Denise zet d'r telefoon op luidspreker. 'Hey gays van me.' Zegt Melissa, echt een stom kind :'). 'En bedankt Melis' lach ik. Ik plof op de bank maar val op de grond. Denise lacht me zoals gewoonlijk keihard uit. Ik hoor Melissa ook lachen, stomme kinderen. 'Wanneer kom je weer terug?' Zegt Denise. 'Ik heb geen idee, ik kijk wel! Maar moet ophangen! Zeg tegen iedereen dat ik van ze hou! En ik hou ook van jullie jaja.' Ik lach. Ze hangt op en Denise lacht weer. Ik maak een groepschat aan met Denise,Nina,Ellis,Owen,Nils,Daan en Melissa. "EY yo gays. Melissa houdt van jullie ok". M'n telefoon blijft trillen door hun maar ik negeer het. Denise en ik doen een staar wedstrijd. Ze lacht en draait d'r hoofd weg. 'IK WIN HAHA.' Ze begint nep te huilen, dus ik por d'r in d'r zij. Een tijdje zijn we stil. Onze hoofden gaan naar elkaar toe. Maar dan staat Chrisje daar. Fijn moment Chris.

My life changed. { a MainStreet story }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu