Nina pov.
Daan en ik zitten op m'n bed, we proberen een leuk huisje te vinden. Dan vinden we er 1. Heel mooi, 5 kamers, 5 badkamers, 2 keukens, binnen zwembad en vlakbij de stad en het strand. We overleggen even met de rest, maar zoals gewoonlijk reageren Melissa en Nils niet. Pech voor hun, Daan is het aan het reserveren. We gaan over 2 dagen weg. Ik zeg tegen de rest dat we de hele vakantie gaan en dat we zondag vertrekken. Eindelijk, Nils reageert. "Dus als ik het goed begrijp gaan we zondag voor 8 weken naar Hawaii. Hebben we 5 kamers en zijn we met 10 mensen?"
Ellis : "Ja, maar wie gaat bij wie?"
Nina : "Ik ga bij Daan fuck off kus"
Jake : "Zolang ik rustig kan slapen ZONDER GEKREUN vind ik het best."
Daan : "Gast hou je bek."
Nina : "$$$$$$$$$$"
Denise : "Mag ik bij Rein? Plsssssss."
Rein : "Ja dat mag! xx"
Melissa : "Uhm, ook hallo?"
Lisa : "HEY EINDELIJK WAAR WAS JE"
Melissa : "Uhm ja, ik eh had een date.."
Nils : "Was je date leuk? :)"
En zo gaan ze nog wel even door. Daan die ligt half te slapen op z'n buik op mijn bed dus ik ga op z'n rug liggen. 'Niet in slaap vallen lui varken.' Hij draait zich om en begint me te kietelen. We vallen van het bed maar hij gaat gewoon door. 'Daaan! Kap hahaha' 'Voor een kusje.' Ik geef hem een kus en hij stopt. Gelukkig.
Denise pov.
Ik heb aan m'n moeder gevraagd of ik mocht gaan. Maar ze zei nee. Stom mens dat het is. Nu hebben we flinke ruzie. Van m'n vader mag het wel, dus ik pak m'n koffers in en ga zo snel mogelijk naar Rein. Hij staat al in de deur opening. Gelukkig mag ik bij hem blijven want hij is alleen thuis. Eindelijk even alleen zijn met Rein. Maar dan beginnen die losers weer in de groep te praten. Hebben ze geen leven? Wel leuk voor Nils dat hij een date had. Maar ik weet niet met wie. 'Rein? Zal ik Ellis en Jake ook uitnodigen?' Hij knikt ja. Ik bel Ellis en na een paar minuten is ze hier. Jake is er ondertussen ook al. 'Een potje doen durf of de waarheid?' Stelt Jake voor. We stemmen allemaal in. Rein begint. 'Aan Ellis!' Ze antwoord met waarheid. 'Vind je Jake leuk?' Vraagt hij, slim. Ze begint helemaal rood te worden. 'Daar is het antwoord al!' Jake begint ook te blozen. Samen met Rein wedden we dat die 2 wat hebben voordat de vakantie begint.
JE LEEST
My life changed. { a MainStreet story }
FanfictionWhat happens when you fall in love with your best friend who has a girlfriend?