Daan pov.
Na een paar uur word ik wakker van iets, gelach. Naast me ligt Nina nog te slapen, echt cute. Dan zie ik de rust verstoorders ; Rein. Denise. Lisa. Melissa. Motherfuckers. 'Ik haat jullie zo erg.' Sis ik. Ik zie ze nog harder lachen. Nina is ondertussen ook wakker. 'We haten jullie. Serieus. Fuck you all.' Zegt ze. Dan komt Owen binnen rennen. 'HALLOOOOO' roept hij keihard. Melissa en Lisa doen hun handen bij hun oren. 'Owen! Ik heb je toch vertelt dat we een kater hebben!' Zegt Melissa. Hij kijkt schuldig naar beneden. 'Sorry..' Zegt hij zacht. Melissa knuffelt hem. 'Je bent echt een loser.' De dokter komt binnen. 'Nina je mag naar huis.' Ze pakt zo snel mogelijk haar spullen en we rennen het ziekenhuis uit.
Ik zie Owen de hele tijd naar Lisa kijken dus neem hem apart. 'Hey, whatsup tussen jou en Lisa?' 'Nou, het is al een tijdje uit met Danique, en Lisa is echt heel leuk. Dus wil haar mee uit vragen. Maar geen idee hoe..' Zegt hij nerveus. Dan heb ik iets in m'n hoofd.
Lisa pov.
Samen met Nina en Melissa ben ik in Nina's kamer. We trappen wat lol. Maar we willen weten wat de jongens aan het doen zijn. Nina word gebeld. Door Daan oeh. 'Hey Daan!' Zegt ze vrolijk. Ze zet hem op luidspreker. 'Hey babe, je moet Lisa even uit haar raam laten kijken!' En dan hangt hij op. We kijken elkaar raar aan maar dan kijk ik uit het raam. Daar staat Owen. Nils begint met gitaar te spelen. Invisible girl. Ze beginnen te zingen. Maar Owens stukje is anders. Hij vraagt me mee uit. Wat?! We rennen naar beneden en ik spring in Owens armen. 'Ja! Ik wil graag met je uit!' Zeg ik tegen hem. Ik zie hem glimlachen en blozen. Nina is al naar Daan gelopen, ze lijken net een stel. Daan staat achter Nina en knuffelt haar van achter. Ze kijken naar ons. En Melissa en Nils die lachen. Geen idee waarom. Maar ik ben blij. Want ik ga met Owen uit.
JE LEEST
My life changed. { a MainStreet story }
FanficWhat happens when you fall in love with your best friend who has a girlfriend?