- De apa!
- Nincs de, mész és kész. Neked is normális gyerekként kell felnőnöd.
- Az már tuti nem lesz. - motyogtam.
- Attól próbáld meg. Nem a világ vége, csak Magyarország. Anyád miatt. - simította meg az arcom.
Mindig is tudtam, hogy anya magyar származású, és hogy csak egy munkája miatt volt itt egy kis ideig. Aztán ez az idő eltolódott két évre, végül pedig öt évre. A hatodik évben szült meg engem és halt bele.
- Jó. - adtam be a derekam. - De csakis miatta! - tettem hozzá gyorsan.
- Persze. - bólintott. - Csomagolj. - küldött fel a szobámba.
Körülbelül fél óra múlva fáradtan dőltem le az ágyamra. Egy bőrönd és egy hátizsák. Ez lettem én. Kihúztam a telefonom magam alól és megnéztem, hogy mi zajlik a nagyvilágban. Ezzel együtt ki is írtam, hogy Magyarországra utazom. Meg sem néztem, mit válaszolnak. Egyrészt, mert - szerintem érthető okokból - az úgynevezett normális emberek körében (tehát nem olyan körökben, amilyenekben én mozgok) nem vagyok túl közkedvelt. Másrészt, mert apa hívott.
- Hanji!-hallottam a hangját lentről. Gyorsan lecsúsztam a csigalépcső korlátján és elé álltam.
- Ezt ki kéne szállítanod. - nyomott a kezembe egy zsákot. Igazából egy kukászacskó volt. - Az unokatesódnak.
- Nocsak, nocsak! Ő is él ilyen szerekkel?
- Ez nem drog, csak fegyverek. - magyarázta. - Előbbi mostantól nem az enyém. Átadtam a nénédnek.
- Miért? - furcsálltam.
Apu soha nem élt ezzel, csak árulta. Viszont voltak (egész sokan, szinte meglepően,) akik igen. Volt aki már fizetni sen tudott, az nem kapott semmit. Akkor sem ha később már tudott. Kivártunk, és majd csak utána. Szóval evidens, hogy a mi családunkban senki sem volt drogos, főleg nem függő.
- Nem akarok többé vele foglalkozni.
- Jäeger bácsi miatt? - kérdeztem bele, mire ő bólintott. A Jäeger család egyik férfitagja (egy apa) is ügyfél volt. Megölte magát, van ez így. Természetesen a saját függősége okozta. Emiatt teljes mértékben megértem apa döntését. Ráadásul ezért lett a Jäeger család az ellenségünk. Apát okolják. Aki, szegény nem tehet róla.
- Viszem. - adtam be végül a derekam.----------------------------------------
Sziasztooook! Itt az új sztorim első része :3 Remélem tetszett, ha így van, vote-oljatok és a komment szekció mindenki számára elérhető. ;)
YOU ARE READING
Maffia Girl
FanfictionTizenhat éve a hírhedt Ackerman család egy új taggal bővült és egy új tagot vesztettek el. Én lennék aki született és anyu halt meg. Apa becsületes neve (nem büszkeség, tudom, de) Rivallie Ackerman. Igen, az az Ackerman, aki húsz évvel ezelőtt elfog...