- Meg fogok halni.- suttogtam. - Mondjuk akkor inkább ő. - gondolkodtam hangosan.
- Nem tudod megölni, nincs nálad fegyver.- jelentette ki halál nyugalommal.
- Ne becsülj alá, drága. - raktam a vállára a kezem.
- Hogyan...? - kerekedett ki a szeme.
- Apa nem tud róla, szóval ssh. - tapasztottam ajkaimhoz a mutató ujjam. - A sajátom csak nálam van.- magyaráztam. - Van még valami, amit meg kell mutatnod, vagy felmegyünk és bemutathatom neked a csak nekem új szépségem? - hadartam.
- Fel. - válaszolt, én pedig Flash gyorsaságával felslisszoltam. Ledobtam a nadrágom, ami alatt volt egy fegyvertartó öv.
- Ezzel a kis gyönyörűséggel ölte meg anya apja anyát. - vettem ki a tokból. Matt fekete az egész, még a ravasz is. A tárja is, konkrétan minden. - Legutoljára akkor volt használva. - nyomtam a csövére egy puszit.
Pár perc múlva már mindketten az én ágyam ültünk és beszélgettünk. A múltról, amit egyedül kellett átélnünk. Ugyanis volt egy időszak, (még a költözésük előtt,) amit együtt töltöttünk. Smith-ék nagyon sokat segítettek nekünk anya elvesztése után, főleg apának.
Erwin elmesélte, hogy szülei elváltak, és apja Nanabával él jó pár éve. (Írói megj.: Előre is elnézést, ha nem Nanabát, hanem Bananát írok. :P) Erwin elutazásának tehát a Nagy Vérfürdőn kívül is volt egy oka: a felesége. Ugyanis elvette, és most boldogan élnek, míg meg nem halnak. Legjobb barátom szavaival élve: ,,undorítóan szerelmesek".
- És apud hogy van?
- Soha nem fogja tudni elengedni.
- Senkije nincs?
- Úgy ismered te őt, mint aki szeret bárki mást a családján kívül? Amúgy soha nem is lesz senkije. Csak anyut szerette, de őt nagyon. Mondjuk így belegondolva én sem szeretnék senkit. Apa tökéletesen ellátja mindkét szülő szerepét, még ha az olasz Rendíthetetlenről is beszélek. És nagyon merem remélni, hogy ez neki nem túl nagy teher.
- Korrekt. - ásított. - Mennyi az idő?
- Fél tizenegy. Hupsz. - ásítottam én is.
- Mindenesetre érdekes lesz a holnapi Ackerman vs. Jäeger. Végre eldől. Viszont ha valaki - bárki - rájön és kikürtöli (Sasha_Acker)a suliban, hogy kik vagyunk, jön a második Nagy Vérfürdő. - gondolkodott hangosan, én pedig az ágyra dőlve bealudtam. Tényleg érdekes lesz, igaza van. Pedig akkor még nem is tudtam.
STAI LEGGENDO
Maffia Girl
FanfictionTizenhat éve a hírhedt Ackerman család egy új taggal bővült és egy új tagot vesztettek el. Én lennék aki született és anyu halt meg. Apa becsületes neve (nem büszkeség, tudom, de) Rivallie Ackerman. Igen, az az Ackerman, aki húsz évvel ezelőtt elfog...