4. rész - Magyarország

442 29 0
                                    

- Mikasa a reptéren vár majd. Ő elvisz a sulihoz és a koleszba. Aztán majd felküld valakit hogy mutassa meg neked a sulit.
- Messze tűnik.
- Pedig egyáltalán nem az, ez mind ma lesz. - mondta, és leparkolt. Egy szó nélkül kivettem a bőröndöm és a hátizsákom, ezután a reptér felé indultunk.

*Magyarországon*

Mikasa tényleg ott várt, és ellentmondást nem tűrően a sulihoz vezetett. Pontosabban a kolihoz.
- Eren. - motyogta, mikor odaértünk. Így ő elment fogalmam sincs hova. Mit volt mit tenni, beléptem.
Nem nagy volt a szoba, de kétágyas. A balon már voltak cuccok, ezért a jobb oldalira pakoltam. Cipőm lehúzva dőltem le rá.
Már majdnem bealudtam, mikor egy magas, szökésbarna hajú fiú belépett.
- Szia. - köszöntem neki és felültem.
- Szia. - mosolygott.
- Ifjabb Hanji Ackerman. - nyújtottam felé a kezem, mire teljes döbbenet ült az arcára.
- Izé... Ifjabb Erwin Smith. - rázta meg kinyújtott kacsóm, mire én azt elengedve konkrétan a nyakába ugrottam.
- Hogy kerülsz te ide, Kapitány? - kacagtam. Derekamnál fogva eltolt magától.
- Úgy látszik, az apák összebeszéltek. - nevetett már ő is. A kicsi Szemöldök Kapitány. Jó haverok voltunk körülbelül hét-nyolc éves korunkig, amikor ugyebár az idősebbik Erwin neki el kellett költöznie Amerikába.
- Te ,,vezetsz körbe", ahogy apa meg Mikasa mondták? - kérdeztem, kis idézőjeleket rajzolva a levegőbe ujjaimmal.
- Itt lakom. De ja, körbe vezetni is én jöttem. Menjünk. - lépett ki.
A suli egyébként hatalmas, párszor biztos el fogok benne még veszni. Viszont szerencsére nincs messze a kolitól, csak át kell menni az út másik oldalára. A termünk az emeleten van, így reggelente meglesz az edzés.
Egy szobában vagyok a valaha volt legjobb haverommal, ami hír bearanyozta a napom. Amúgy szegénynek legalább akkora szemöldöke van (ha nem nagyobb), mint idősebb párjának. Egy osztályba is járunk.
- És itt a névsor. - adta át. - Tanulmányozd.
- Köszi. - mosolyodtam el. Olvasni kezdtem. Az arcomra fagyott az előbbi mosolyom. - Ez nem lehet igaz! Nem járhatunk egy osztályba! - túrtam a hajamba idegesen.
- Mi az? - kérdezte a kicsi Szemöldök riadtan.
- Eren Jäeger. - mondtam ki a szemébe nézve. Ez jó lesz.

Maffia GirlWhere stories live. Discover now