Sziasztok! Bocsánat, hogy először is nem volt rész, másodszor, meg hogy még mindig nem az van, mert itt dumálok, de... A lényeg annyi, hogy szeretnélek titeket megkérni, hogy amennyiben van Instagram profilotok, nézzetek br hozzánk. Van egy mangafordító oldal, amit ~PervertGod nevű barátosnémmel csinálunk. Lefordítottuk az első Killing Stalking chaptert, de azt sajnos már fordították. Szóval meg szeretnélek kérni titeket, hogy nézzétek be hozzánk. Köszönöm ;) És most a rész:
Reggel az ébresztőm vérfagyasztó kiáltozására keltem.
- SEI DAS ESSEN UND WIR... - üvöltötte volna, ha nem csaptam volna le. Az éppen nyújtózkodó Erwin felkacagott.
- Komolyan ez ébreszt, kicsi lány?
- Miért, mi más?
- Bármit, csak ne ezt.
- Benne vagyok. - mondtam, és elindítottam a Boku no Pico openingjét. Röhögve fogta a fülét.
- Maradhaaaaat az első! - nevetett. - csak kapcsold ki.
- Köszönöm. - mosolyogtam és kinyomtam. Inkább öltözni kezdtem. Pár perc múlva feszengve léptem ki.
- Jól nézel ki. - lepett meg.
- Kösz. - motyogtam. Egyenruha. Hádejó. - Drukkolj, hogy ne öljem meg Jäegert.
-Drukkolok. Bár ebben a ruhában megnézném, hogy verekedsz.
- Rossz méretet adtak, jó?!-nevettem. - Amúgy meg kuss, mert apa előtt öllek meg.
- Jó, jó, leesett. - tette fel a kezét védekezően. - Nyertél.
- Köszönöm. - bólintottam. - Egy órarendet igazán adhatnál.
- Majd. Matekunk lesz Mike tanár úrral.
- Ő... Milyen?
- Kedves, normális, ha nem cseszed fel a agyvizét.
- Külsőleg?
- Lelógó, alul felnyírt, szőkésbarna haj, bajusz, szakáll.
- Uramisten, ugye nem hobo?
- Nem. - kacagott. - Nincs akkora szakálla. Se bajsza. - lökte be a suli ajtaját, ami konkrétan egy köpésre van a sulitól, csak ugye a koliban is lépcső és az iskolában is. A termünk a második emeleten van, így a reggeli lépcsőzelés megvolt.
- Sziasztok. - léptem be a terembe félénken. Mikasa már ott volt, egy szőkésbarna hajú sráccal üvöltözött, hogy 'hagyja békén Erent'. Aztán ott volt még egy félhosszú, barna hajú lány, aki egy szőkével beszélgetett a terem egyik sarkában. Az első padban olvasott egy ugyanolyan hajszínű fiú, és mellette még egy, teljesen ugyan olyan hajárnyalatú lány bámult maga elé. A tanári asztalnál futkosott egy - az én stílusomban összefogott - sörényű lány kajával a kezében, őt egy kopasz srác kergette. Érkezésünkre mindannyian odakapták a fejüket és körénk gyűltek. Megragadtam Erwin karját, jelezve, hogy itt ne merjen hagyni. Kicsit meglepődött, majd felnevetett és maradt.
- H-Hanji vagyok. Hanji Ackerman. - dadogtam, mire Esucasa (Mikasa) bólintott. Kiderült, hogy a fiú akivel kiabált, Jean, a két terem végében beszélgető lány Ymir és Krista, az olvasós fiú Armin, a mellette ülő lány Annie. A kajás lány Sasha, a kopi (kopasz) srác pedig Connie. Nem tudtam, mennyire jegyeztem meg, de maximum majd megkérdezem.
- Hát, sziasztok. - köszöntem újra. Mindegyikük visszaköszönt, aztán nyílt az ajtó, mire odakaptam a fejem. Erwin már tudta, megszorította a kezem, mire egy halvány mosoly jelent meg az arcomon. Belépett az ördög. Na jó, nem ördög, csak én hívom így.
- Jaeger. -morogtam.
- Ackerman! - kiáltotta, és a torkomnak ugrott. Fojtogatni kezdett, én pedig próbáltam kiszabadulni kicsi kezeinek szorításából. Végül egy lendületes, erős jobb horgot kapott tőlem. Így kerültem már az első napomon az igazgatóiba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Maffia Girl
Fiksi PenggemarTizenhat éve a hírhedt Ackerman család egy új taggal bővült és egy új tagot vesztettek el. Én lennék aki született és anyu halt meg. Apa becsületes neve (nem büszkeség, tudom, de) Rivallie Ackerman. Igen, az az Ackerman, aki húsz évvel ezelőtt elfog...