3. rész - Utazás

540 28 2
                                    

Sziasztok! Először is óriási bocsánat a kihagyás miatt, egyszerűen nem jött össze, de itt az új rész, amiben még nem utazunk, majd a negyedikben. :P Most viszont csapó,és harmadik felvonás!

--------------------------------------------------

Reggel apu keltett.
- Hanji drágám, készülni kéne. Másfél óra múlva indul a géped. - simítgatta az arcom. Elmosolyodtam és a szemem kinyitva az övéivel találtam SZEMbe magam. ( Mekkora poén volt, esküszöm. XD ) - Jó reggelt.
- Jobbat. - nyújtóztam.
- Anyád is ugyanezt mondta. - szontyolodott el.
- Két év múlva jövök vissza haza, addig vigyázz magadra. - öleltem át. - És miattam ne fájjon a fejed. Mikasa vigyáz rám. Mert attól, hogy nem mondod el, tudom, hogy összebeszéltetek.
- A vesémbe látsz. - nevette el magát. Én meg majd valahogy csak kibírom Mikasa e su casa mellett. Csak azt nem tudom, hogyan tudta itthagyni az ifjabb Jäegert.
- Eldobsz a reptérre?
- El de öltözz.
- Okés. - ásítottam és a konyhába léptem. Ahogy az lenni szokott, minden csillogott a tisztaságtól. Gyorsan ittam egy kávét aztán felöltöztem.
Egy térdig erő, fekete fesztiválgatyát vettem fel egy szintén fekete Iron Maiden - pólóval.
- Na, normális tiniként nézek ki? - álltam meg apa előtt.
- Teljes mértékben. - mosolygott rám halványan. - Vigyük le a cuccaid.
Éppen a lépcsőn botorkáltunk lefelé. Előttem apa, mögötte én, mikor valaki berontott a bejárati ajtón. Száját és orrát kendő fedte, szemén napszemüveg. Zilált volt, izzadt tincsei a szemébe lógtak. Fegyvert fogott apára, akinek tele volt a keze. Szerencsére gyorsan kapcsoltam, és a lábát célozva egy elegáns lövéssel ajándékoztam meg. Kivonszolta magát, én pedig mosolyogva léptem az alsó szintre.
- Nagy voltál. - fordult felém.
- Köszönöm. - húztam ki magam.
- És most az összes fegyvert kérem, ami nálad van. - tartotta a tenyerét.
- Ajh. - sóhajtottam és odaadtam. Az összeset. - Valamit mondj meg. - néztem a szemébe. - Magyarországon belül hova megyek?
- Ahol anyád született. Debrecen.

Maffia GirlWhere stories live. Discover now