Ateş gözlüm 9

1.9K 75 67
                                    


İyi okumalar

Sabah uyandım. Banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Saclarımı topuz yaptım. Kot pantolonumu giydim üzerine mavi tişört giydim kot ceketimi giyip mutfağa indim. Kahvaltı yaparken aklımda kerem vardı gelicekmiydi. Kahvaltımı yapıp çantamı aldım. Dışarı çıktım kulaklığımı takıp hem müzik dinledim hem yürüdüm. Sonra okula geldim. Canım sıkkın sınıfa girdim kerem yoktu kafamı sıraya koydum. Yan tarafıma biri oturdu hemen kafamı kaldırdım ama kerem değil emreydi.

'Helena noldu ? hiç kimseyle konuşmuyosun üzgünsün kampdan sonra hiç kimseyle konuşmadın.'

'Yok bişey emre konuşmak istemiyorum.'

' Biz senle her şeyimizi paylaşırdık helena hadi yardımcı olurum belki anlat.

'Konuşmak istemiyorum emre lütfen .'

'tamam helena bir şey anlatmak istersen dinlerim.'

Okulda dersler bitti. Gelmedi gelmedi işte eve gittim odama çıktım. Rahat bir şeyler giyip yatağıma yattım. Kerem niye gelmiyosun niye ya ağlayarak uyudum.

Tam bir hafta okula gelmedi. Şuan okula gidiyorum. Okula geldiğimde yine yoktu. Yine hayal kırıklığı bu sefer Emre nin yanına gidip,

'Emre Keremin evi nerede?'

'Napıcaksın hem oraya tek başına yollamam seni.'

'Emre söyle hadi???'

'Ben götürürsem anca öyle gidebilirsin.'

'Tamam ama bana hiçbir şey sormicaksın Emre '

'Tamam sormicam şehir çıkışına yakın.'

'Hadi gidelim çabuk ol.'

Okuldan çıktık arabaya bindik biraz yolda gittikten sonra Ağaçların içinde büyük bir villanın önüne geldik. Emre nin arabada beklemesini söyledim ve indim gidip zile bastım. Genç bir çocuk çıktı.

'ben Kereme bakmıştım ama .'

'ben abisi Mert Kerem evde yok şehir dışında bir akrabamızın yanına gitti.'

'Peki ne zaman gelir?' abisi de kerem gibi soğuktu hatta keremide geçer.'

'Bilmiyorum kendi bilir.'

Ağlamaklı şekilde

'peki bu ders notlarını Kerem'e  ver lütfen.'

Aldı ve kapıyı kapattı.Bende emre nin arabasına binip evimin yolunu tuttuk.

Keremlerde ise ;

Kerem tabiki şehir dışına çıkmamıştı. Abisine

'ne oldu 'diye sordu.

'ders notlarını getirmiş. Ama ağlamaklıydı lan gene kızlara aşık mı ettiriyon kendini' deyip güldü ve elindeki notlarını masaya attı. Ve odasına gitti.

Notları aldım ve odama çıktım ama notların içinde Helenadan zarf vardı. Açıp okumaya başladım.

'Kerem seni seviyorum seni kendi ömrüme adadım. Asla ama asla senden vazgeçmeyeceğim .'

Yazıyodu. Yüzümde tebessüm oldu .

Helenadan devam

Eve gelmiştim. Odama çıktım üzüldüm ağlamaya başladım. Yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Ağlıyordum yüzümü yıkadım . aynaya baktım elimi yumruk yapıp aynaya vurdum ayna paramparça oldu.Parçaları yerdeydi. Nasıl beni bırakıp gitti ya nasıl elime baktığımda elim kanıyordu. Üzerini sardım. Ama ağlamam dinmemişti. Odamın kapısı çaldı gir dedim Hatice abla girdi iyimisin kızım dedi. İyiyim ama banyodaki aynayı değiştittirirmisin tamam deyip çıktı ardından annem geldi. Banyoya baktı ayna parçaları yerde olduğunu gördü. Sonra elime baktı neden böyle yaptın kızım dedi hala ağlıyordum.

ATEŞ GÖZLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin