Bu sabah uyandım. Banyodaki işlerimi halledip saçlarımı yapıp normal kiyafetlerimi giydim. Mutfakta annemle birlikte kahvaltimi yapıp salondaki koltuğa oturdum. Kerem arıyordu hemen açtım.
'Aşkim bugün biryerlere gidip gezelimmi?' Dedi
'Olur hazırlaniyim bir saat sonra gel al.' Dedim ve kapattım hemen odama çıktım. Saçlarımı yapıp şık bir elbise giydim.
'(Giydiği elbise ve saç modeli)
Bir saat sonra Kerem geldi. Yanima siyah çantamı aldım ve çıktım. Ön kapıyı açıp oturdum ve kapıyı kapattım. Ve arabayı sürmeye başladı.
'Seni bir yere götüreceğim.'
'Tamam. ' Dedim biraz süren yolculuğun ardından kuyumcularin olduğu sokağa girdik. Biraz tek taş yüzükler bakmaya başladık. Sonra biraz daha baktik.
'Helena hadi beğensene sec bir tane.'
'Ben bunların hepsini begendim ya çok güzel seçemiyorum.'
'Çok kararsizsin neyse hadi sen arabaya bin ben gelicem beş dakikaya dedi.'
'Tamam. ' dedim ve arabaya gittim. Oturdum beş dakika sonra Kerem geldi.
'Helena lunapark a gitmek istermisin? '
'Evet hadi gidelim deyip güldüm.'
Oda tebessüm edip sürmeye başladı. On onbeş dakika sonra büyük lunaparka geldik. Hemen arabadan indim Keremde yanima geldi. Elini uzattı elini tuttum ve birlikte lunaparka girdik. Havada çok sıcaktı Kerem kartlara para doldurmak için girişteki yere gitti. Bende dondurmaci gördüm ve hemen oraya gidip iki dondurma istedim. Adam dondurmaları elime verdi. Bende çantamdan paramı çıkartıp ödedim. Kerem yanima geldi dondurmanın birini ona uzattım aldı ben alirdim isteseydin dedi ama ben olsun ben aldım dedim ve gidip banka oturduk. (Bu arada benim kitabimdaki vampirler kan da içiyor normal insan yemeklerinide yiyor. -yazar )
Dondurmalarimizi bitirdikten sonra hadi gondala binelim dedim birlikte en son tarafa oturduk. Hızlanmaya başlayınca korkup Kereme sarildim. Oda güldü. Sonra Keremde korku tüneline girelim dedi.
'Kerem ben korkarim.'
'Merak etme yanindayim.' Deyip güldü
'Tamam ozaman' dedim
Ay biraz zaman geçince o iskeletler o böcekler bağırmaya başladım ve Keremle sarildim. Kafamı kaldırınca korkunç şeyler görüp bağırmaya başladım. En sonunda durdu. Kerem tamam hadi gel bitti dedi ve elimden tutu ve çıktık. Hadi gidelim dedim tamam dedi ve arabaya binip yola çıktık. Bir değişik yola girdik Kerem hızlı sürmeye başladı. Nereye dedim cevap vermedi. Tabelayı gördüm üzerinde uçuruma beş kilometre hızlıydı Kereme yavaş dedim sonraki tabela dört kilometre üç kilometre daha da hizlandi Kereme yavaş diye bağırmaya başladım.
'Kereeeeemmm dur uçuruma gidiyoruz.' dedim hala birşey demiyor ve hizlaniyordu. Iki kilometre Allahım bağırsamda durmuyo ama hala Bağırıyordum son bir kilometre
Kereeeeeemmm diye bağırdım. Sonra fren yaptı emniyet kemerin iyiki takılıyor. tabiki havada kararmaya başlamışti. Arabadan indi hemen bende indim. Ve bağırmaya devam ettim. Ölcektik be, gerçi ben ölcektim be,niye o kadar hızlı sürüyosun ne kadar korktum dedim. Ve etrafima bakındim. Çok yüksek bir yerdeydik ve çok güzeldi bütün şehrin ışıkları buradan gözüküyordu. Kerem o sırada
' Sus be kızım bir kaç saniye bekle.'dedi. Ve üçten geriye saydi üç iki bir deyince havayi fişekler havayi aydinlatmaya başladi. Şekilleri kalp kalp di ve ortalarında H & K yazıyordu. Sonra biraz daha havai fişekler patladı ve yazı oluştu BENIMLE EVLENIRMISIN? HELENA
Görünce duygulandım ve ağlamaya başladım Kereme sarildim. Ayrılınca elindeki yüzük kutusunu açtı. Kerem benimle evlenirmisin? Dedi evet evet eveeeeeettt diye bağırdım yüzüğü parmağima geçirdi. Yanaklarindan öptüm ve sarildim sonra oda alnımdan öptü sonra arkami döndüm yuh one arabanin üstünde kuyumcuda beğendiğim onbeş yüzük neden hepsini aldin dedim.
'Kararsiz bir sevgilim olunca hepsini aliyim dedim.'
'Vay be seni gerçekten çok seviyorum ama bunlar burda kaybolmasin ben değişik değişik takarim' deyip çantama koydum :D Keremde iyiki hepsini almışım baksana bunların hepsini çok sevmişsin deyip güldü bende evet sevdim ama en çok seni sevdim deyip uçurumun kenarına geldim arkami dönüp Kereme baktım sonra önüme dönüp bağırarak KEREM SENI ÇOK SEVIYORUM dedim. Sesim yankı yaptı. Tekrar duyuldu kerem yanıma geldi elimi tuttu ve oturduk uçurum kenarına 'ben de seni çok seviyorum benim vampir olduğumu öğrendin sana zarar verebilirdim ama sen yinede korkmayip beni sevdin. İşte beni ne kadar sevdiğini korkmayip zaten kanıtladin.'
'Ormanda dediğim gibi zarar vermek isteseydin ben okula yeni geldiğim zaman verirdin ama korkmadim seni sevdim sana aşığım Ateş gözlüm.' Sarıldim yine Kereme
'Bende sana aşığım , bu arada ateş gözlüm nerden aklına geldi iyimiş 'deyip güldü.
' Ormanda o gözlerin kırmızı olduğunda gözlerindeki ateşin içinde kayboldum. Ozman dedimki benim vampirim benim Ateş gözlüm ' Deyip tebessüm ettim oda tebessüm etti ve dahada sarıldı. Sonra telefonum çaldı arayan Merve açtım
'Helena şehirden görüldü yüksek tepeden sana evlenme teklifimi mi etti kerem yoksa '
'Evet etti çok mutluyum dedim.'
'Mutluluklar ben Emreye haber veriyim buarada okuldaki kizlar çatlicak.'
'Emreye haber ver tabiki,okuldaki kızlarda çatlasin umrumda değil 'dedim. Ve güldüm Mervede gülüp kapattı.
Sonra Kerem hadi hava soğudu dedi ve arabaya bindik biraz arabada oturduk isteme işini konuştuk yarın akşam olur ozaman ailelerimize söyleyelim dedim Keremde tamam dedi ve beni eve getirdi odama geldim ve pijamalarimi giyip annemle babama söyledim. Tabiki babamın ve annemin tek kızıyım babam büyümüşte bu evden gidecek mi deyip sarıldı ardından annemde sarıldı daha gitmiyorum sadadece isteme olacak dedim peki yarın akşam bekliyoruz dediler. Bende tamam ozaman ben odama gidip yaticam dedim. Annem yüzüğümü gördü umarım hep mutlu olursun kizim dedi babamda tebessüm etti. Bende gülümseyip odama çıktım. Keremi arayıp bizimkiler yarın akşam olur dedi dedim oda bizimkilerde olur dedi. Yarın geliyorum istemeğe geliyorum bitanem dedi.
'Tamam bakalim ben yatıyorum iyi geceler bitanem' dedim
'Iyi geceler deyip kapattı. Ve bende yarın istemeğe geldiklerinde giyeceğim elbisenin fotorafini mesaj yoluyla attim.
Ardından mesaj geldi eminim çok güzel olacaksın birtanem teşekkür edip uyumaya çalıştım gözlerimi kapattım.
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Hemen Merveyi arayacaktım ki odamin kapısı açıldı ve Merve çok şık giyinmişti.
'Bende seni arayacaktım bize gelmen için beni akşam Keremler istemeğe geliyorlar' deyip yatağimda ziplamaya başladim
'Biliyorum annenden öğrendim hatta Emreye de haber verdim. Oda burada babanla bahçede oturup çay içiyorlar '
'Tamam iyi olmuş bu gece bizde yatiyosun bak hem ben çok heyecanlıyım ya.'
'Merak etme burada yaticam ay fark ettim bende heyecanlandim hadi gel kahvaltı hazırlandı hemen yiyelim ve hazırlan '
'Tamam sen çık geliyorum.' Dedim tamam deyip çıktı. Keremi aradim açtı
'Kerem ben çok heyecanlıyım.'
'Bende bitanem'
'Kahvaltı yapıp hazirlanacağim hadi öptüm bay birtanem'
'Bende öptüm hadi afiyet olsun.'
'Teşekkürler ' Dedim ve mutfağa gittim. Annem babam Emre Merve ben kahvaltı yaptık. Ve ben Merve hazirlanmaya odama çıktık. Elbisemi giydim. Saçlarımı Merve yaptı bende makyajımı yaptım. Sonra topuklu ayakkabilarimi giydim harika olmuşum. Mervede çok beğendi.(Elbisesi saçı ve ayakkabisi)
Akşam saat sekiz oldu. Sonunda zil çaldı Annesi Babası ve Mert abi geldi. Salona geçip oturdular. Sonra Kerem nerede dedik holdingde işi vardı. Onu halledip gelecek dedi. Kaç saat oldu hala gelmedi. Aradim aradim telefonunu açmadı ailesine telefonu açmıyor dedim. Sonra saat geç oldu mutfağa gittim. Mert abi yanima geldi
'Mert abi nolur git bir bak dedim.'
'Tamam deyip çıktı.'
Babam sinirlendi ilk günden kızımı umursamadi gelmedi olmaz böyle şey kaç saattir bekliyoruz. Olmaz artık bu iş gidebilirsiniz dedi. Onlar gidince odama çıktım. Merve arkamdan geldi. Keremi aradim aradim açmadı. Ağlamaya başladim. Emrede geldi. Merve ve Emre sarıldı üzülme düzelir belki bir işi çıkmıştır dedi Emre sonra ben gideyim yarın konuşuruz dedi. Kafami salladim. Ağlamaya devam ettim. Merve tamam artık üzülme abisi gitmiştir belki yanına dedi. Tamam deyip yatağa yattık Merve uyumuştu. Ben hala ağlıyordum. Ne olacak babam artik bu iş olmaz dedi. Kerem nerde neden telefonuma cevap vermiyor? Sonra gözlerime uyku çöktü ve uykuya daldim.NE OLACAK ŞIMDI ? KEREM DEN HABER ÇIKMIYOR HELENANIN BABASI ARTIK OLMAZ DIYOR.
Beğeni ve yorum bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ GÖZLÜM
VampireBir kız okulu değişti diye hayatımı değişir. Eğer vampirlerin olduğu bir okula gidiyorsa evet değişir.