25'den alıntı;
Bir şey olmuştu bakışı kötü bişey olduğunu gösteriyordu. Kerem birine bişey mi oldu diyerek bağırdım. Kerem hayır öyle bişey değil bu, işler çok karıştı Helena hayatın çok karıştı.
26.bölüm
Ne olduğunu artık öğrenmeliydim. Mektubu sesli oku dedim ve dinlemeye başladım.
Sevgili güzel kızımız Helena
Öncelikle biz şuan yurtdışındayız. Yaşadığın şehirdeki iş yeri ve ev araba hepsi senin üstüne bunların hepsine sahipsin asıl sahip olduğun başka bir şeyde ailen kızım biz senin her zaman aileniz tabiî ki öylede olacak sonuçta seni biz büyüttük. Sahip olduğun ailen vampir bunu aslında hiç bilmeyecektin ve öğrenmeyecektin çünkü sen ailen gibi değil biz gibi insandın onlarla büyüme gibi imkanın yoktu. Bunu detaylı sanıyorum ki gerçek ailen anlatır. Bunu sana söylememizin nedeni ailenin istememesiydi. Ama seninde vampir olduğunu öğrendik. Vampir olduğuna göre artık bunu saklamamıza gerek yoktu. Vampir olduğunun bilgisi ise gerçek ailene çoktan gitmiştir. Sana bir şekilde mektup mesaj bir şekilde ulaşacaklardır. Vampir olman kızımız olduğunu asla değiştirmez canım kızım ama gerçek aileni öğrenmen gerektiğini değiştirir, saklayamayız zor zamanlardan geçeceksin biliyorum ve bu süreçte yanında değiliz ama sen güçlü bir kızsın emin ol, bunu da atlatacaksın yanında Kerem ile onun ailesi ile arkadaşların ile atlatacaksındır. Seni çok seviyoruz bizim birtanecik kızım
Ailen...
Gözlerim dolmuş akıyordu. Koltuğa oturmuştum. Kafam karışmıştı nasıl yani benim gerçek ailem mi varmış bunu geçtim benim gerçek ailem vampirmiymiş kafam çok fazla karışmıştı. Kerem sağıma Merve soluma oturmuştu. Diğerleri de karşıda duran koltuğa Kerem göz yaşlarımı sildi.
' Ağlama Helena bir şey kaybetmedin sonuçta bir şeyler kazandın beklide senin için en iyi budur.'
Evet bir şey kaybetmemiştim. Kazanmıştım beklide ama ailemin beni istememesi neydi?
"Peki ailemin beni istememesi?" dedim.
"işte Helena benim takıldığım noktada bu aslında gerçek ailen vampirken sen neden değildin ve ailen vampirse seni istememişse belki de tehlikeden korumak içinde olabilir." Dedi Kerem
Çok haklıydı ben doğuştan değil sonradan olan bir vampirdim.
Keremin annesi;
"Neyin ne olduğunu en iyi ailenden öğrenirsin kızım bekleyelim ve görelim sen üzülme ve ağlama."
'Haklısınız iyi ki varsınız.' Dedim ve hepsine bakarak gülümsedim.
Mert;
"Bakalım ne zaman haber gelecek."
Merve;
"Kız ben bile heyecanlandım desene soyun vampirlere dayanıyormuş."
Gülmüştüm bu kız da iyi ki vardı beni güldürmeyi başarıyordu.
Hep birlikte kahvaltımızı yaptıktan sonra Merve biraz kafamızın dağılması için bir yerlere gitme fikri atmıştı ortaya evet iyi fikirdi ama gideceğimiz yeri de bulsa fena olmazdı. Mert de sinamaya gidelim deyince onaylanmıştı. Hepimiz hazır olduktan sonra arabaya bindik Merve ile ben arka koltuğa geçmiştik. Mert müziği son ses açmıştı. Kerem arabayı sürüyordu. Kırmızı ışıkta Kerem durmuştu. Mert de sesi azaltmıştı. Yan tarafımızda da biz gibi takılan dörtlü grup vardı. Merve beni dürttü.
'Ne oldu?'
"Şu yan taraftaki yelloz bize mi el kol yapıp dil çıkardı bana mı öyle geldi?" deyince başımı çevirip dikkatlice baktım. İkisi birden bize tekrar yapınca
'Evet Merve gerçekten bize yapıyorlar.' Merve camdan çıkarak kızım bana bak seni yolarım saçlarınla da kilim yaptırır tarihi diye eve asarım haberin olsun dedi.
Bunu duyan kız hadi bir denesene deyip. 40 numara topuklu ayakkabıyı camdan içeri fırlatmıştı. Aslında Merve'ye denk gelmesi gerekirken bunu gören Merve geri çekildiği için alnımın ortasına yemiştim. Ulan zaten 40 numara giyiyorsun birde topuklumu sinirlerim alt üst olunca Kereme açç! Kapıların kilitlerini deyince hemen açmıştı ya Helena sakin ol falan yapma diyordu. Hemen kapıdan inip diğer arabaya yaklaşarak kapıyı açtım ve kızı saçından tutup çıkardım. Az önce Merve söyledi sana yapacağını hatırlatmama gerek yok zaman kaybı o söyledi ben uygulayacağım derkende saçını çekiyordum o da benim saçımı çekmeye çalışıyordu. Onu gören arkadaşıda üstüme atlamaya çalışınca Merve de o kızı tuttu ve bu bende dedi. Trafiğin ortasında kavga ediyorduk. Vampir güçlerimi kullanmadan da zaten bunu halledebiliyordum. Erkeklerde aralarında ayırmyalım abi yoksa kabak bize patlar diye konuşuyorlardı. Sonra sanırıp korno seslerine dayanamayıp bizi bizimkiler onları onunkiler tutmuş geri çekmişti.
Kerem binin artık arabaya hadi insanlar sizi bekliyor deyince hı evet onlar vardı deyip arabaya doğru peşinden geçiyordum. Arkadaki araba üst üste kaç kez kornaya basınca ne be ne gidiyoruz işte diye bağırdım. Tabi arabanın kapısı açıldı adam indi ve sonra ardından inen beş kişi ayvayı yemeden gitmeliydik Mert hadi hadi deyince hepimiz arabaya bindik. Ve hemen o yoldan ayrılmıştık. Biz de Merveyle ne ara bu kadar çirkefleştik diye kahkaha atıyorduk. Arada Mert ve Kerem de konuşmalarımıza eşlik edip gülüyorlardı. Sinama ya gelince yerlerimize oturduk ve komedi bir film izledik. Gül gül karnımız ağırmıştı. Film bittikten sonra yemek yemeğe girdik sonra eve gelmiştik. Kerem'in annesi söze girdi. Beklenen mesaj gedi, vampir topluluğuna gelen mesaj yerinden 3 gün sonra vampir meclisine toplanıyorsunuz Helena, Kerem ve ailesi diye dedi. İçime heyecan gelmişti vampir meclisinde ben beni çağırmışlardı. Neyse ki Her zaman Kerem yanımdaydı ama heyecanım korkum stresim geçmiyordu.
EVET KISA OLDU AMA YİNEDE BÖLÜMSÜZ KALMAYIN DİYE PAYLAŞTIM. BEĞENİ VE YORUM BEKLİYORUM:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ GÖZLÜM
VampireBir kız okulu değişti diye hayatımı değişir. Eğer vampirlerin olduğu bir okula gidiyorsa evet değişir.