İyi okumalar
Bu sabah uyandım. İyi ki okullar tatil bide erken kalkamazdım. Telefonuma baktığımda yirmi cevapsız arama ve yirmi beş mesaj biraz şok geçirdim tabi ama hala açmayı düşünmüyorum. Ara bakalım Kerem Bey beni sinirlendirmeyecektin. Hemen banyoma girdim. Ve günlük işlerimi yapıp saçlarımı tarayıp topuz yaptım. Ardından aşağı indim. Annem ve babam işe gitmişlerdi. Çok fazla onlarla da görüşemiyorum bu sene holdingde işler yoğun aslında bir ara bende uğrasam iyi olur. Sonuçta çoğu işi bende biliyorum. Herneyse mutfağa indim. Kahvaltımı yaptım. Salona geçip oturdum. Bunalıma girdim resmen ya elime telefonumu alıp birkaç mesajı okudum.
'Helena aç şu telefonu.'
'Helena aç konuşalım ne olur.' Falan yazmış. Hiçte bile o kıza yüz vermeden önce düşünecektin. Ayağa kalkıp buzdolabına gidip çikolatalarımı aldım. Sonra yine salona gelip oturdum. Televizyonu açtım ve izlemeye hemde çikolatalarımı yemeğe başladım. Kerem yine aradı ama açmadım. Yok ya bana bu çikolatalarda yetmiyolar. Hemen Hatice ablaya seslendim.
' Hatice abla bana biraz çikolata alırmısın hemen lütfen.' Dedim.
' Napıcaksın kızım o kadar çikolatayı zaten yedin birsürü.' Dedi
' ya Hatice abla al gel işte yiyeceğim.' Dedim tamam dedi ve gitti. On onbeş dakika sonra ellerinde poşetlerle geldi. Hemen aldım. Ve onlarıda yemeğe başladım. Kerem arasada hala açmamaya devam ediyordum.
Keremden ise;
Helenayı arasamda mesaj da atsam hala cevap vermedi. Bu selinde gelecek zamanı buldu. Helenada beni dinlemiyor napacağım ben şimdi ya deyip oturdum. Ardından mesaj sesi geldi. Helenadır diye hemen telefonu elime aldım. Gizli numarandandı okumaya başladım.
' merhaba Kerem şuan Selin elimizde Senden borcunu alabileceğimizi söyledi bize çok borcu var eğer sende ödemessen kızı öldüreceğiz .........tl yi bize getir. Eğer getirmessen veya tek gelmessen kız ölür.'
Selini kaçırmışlar Bana mesaj attılar benim kurtarmam gerekir kurtarmasam ölebilir. Ve ben parayı götürmediğim için ölmesini istemem. Vicdan azabı yaşarım kurtarmassam
Ardından yine gizli numaradan telefonum aramaya başladı. Hemen açtım.
' gelecekmisin Kerem ama dediğim gibi yalnız.'
'kızın yanınızda olduğunu nerden bileyim.' Dedim ardından Selinin seni geldi.
'kurtar beni Kerem yalnız gel lütfeeen.' Diye bağırdı.
'Tamam geliyorum nerdesiniz.' Dedim. Adam konuşmaya başladı. Bir binanın terasını söyledi ve kapattı. Hemen parayı aldım. Arabaya koydum. Arabayı süremye başladım. Otuz dakikalık yolun sonunda söylediği yere gelmiştim. Hemen arabadan indim. Ve binaya girdim. Merdivenleri çıkmaya başladım. Sonunda terasa gelmiştim. Teras süslenmişti. Anlamadım ama hemen bağırmaya başladım.
' Selin nerdesinnn?' dedim cevap gelmedi. Ardından bir defa daha seslendim. Birkaç kişi çıktı. Ardından Selin koşarak geldi ve bana sarıldı. Birkaç fotoğrafımızı çektirler sonra Selin elimi tuttu yine fotoğraf çektiler.
' ne oluyor burada?'dedim. sesim sinirli çıkmıştı.
' ne olacak Keremim beni hala sevdiğini kanıtladın ve burada kutluyoruz hala beni seviyorsun ve koruyorsun.'dedi selin
'Ne saçmalıyosun sen hepsi oyunmuydu sen ile ben ayrıldık seni sevmiyorum. Benim sevgilim var zaten ve ayrıca beni kurtar diye arayan sen değil başkası olsa yine kurtarırdım. Beni saçma oyunun yüzünden buralara getirdin. Beni sil artık hayatından.' Dedim ve yürümeye başladım. Arkamdan seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ GÖZLÜM
UpířiBir kız okulu değişti diye hayatımı değişir. Eğer vampirlerin olduğu bir okula gidiyorsa evet değişir.