ATEŞ GÖZLÜM 21

589 25 4
                                    

Bölüm 20den alinti;

Hepimiz üzgün birden Mert abi buldum dedi ve ayağa kalktı ne bulmuştu ki?

'Ne buldun.'

'Büyük bir nişan yapacağız Merve ile benim.'

Ben Keremi bulalım diyorum Mert abi nişan diyor çok az kaldı delireceğim.

'Nişan ne alaka .' dedim

'Helena büyük bir nişan yaparsak herkesin haberi olur ve Kerem eğer bu şehirdeyse illaki duyacaktır. Ve abisinin nişanına gelir.'

'Güzel fikir yani gelir gelmeme ihtimalide olabilir ama şansımızı denemekten ne çıkar.' Merve'nin ağzı kulaklarına vardı. Çok sevinmiş gibi duruyor aşk ile Mert'e bakıyordu. Neyse nişanlarıda aradan çıkmış olur. İçime bir mutluluk geldi. Umarım sevgilim lütfen gel hayal kırıklığına uğramak istemiyorum.

Merve;

'Hazırlıklar başlasın o zaman' dedi.

'Başlasın' dedim. Ve hafif tebessüm ettim.

BÖLÜM 21;

Evet Merve'nin kararsızlıkları beni bitiriyordu. O mu yoksa bu mu ? Alt tarafı nişandı sonuçta abartmasa fena olmazdı. İç sesim sen sanki farksızsın ondan daha abartılı davranmassan şaşarım dedi. Yüzümü buruşturdum vampirdim ve bu iç ses hala varmış. Öyle böyle değil vampir olmştum ya ben garip hissediyorum. Ve Keremsiz yalnız sonuçta o beni vampir yapmıştı. Bir bağımız olmuştu. Ve deli gibi özlemiştim. Neredeydi , nasıldı of kafamda deli sorular ve artık şu nişanın hemen olmasını istiyorum. Umarım buralardasındır sevgilim. Ağlamak üzereyim Mervenin konuşmasıyla düşünmeyi bıraktım. İnanamıyorum salonun süslemesine kadar karışıyordu.

Merve ona da mı sen karar veriyorsun?

Tabiki Helenacım sonuçta bir kere oluyo. Dedi. Aman ne guzel hadi artık seçtiysen eve gidelim.

-gidebiliriz. Tamamdır dedi. Mert in arabasına bindik. Keremlerin evindeydik. Kerem'in odasına çıktım. Herşeye baktım nasılda özledim onu. Akşam olduğu için yattım uyumasamda olurduda sabahın hemen olması için gözlerimi kapadım.

Sabah olmuştu. İşte büyük gün ailem mervenin hazırlıkları olduğu için onlarda kalıyorum sanıyordu. Merve koşarak odaya gelmişti. Ayak seslerini duymuştum. Seslere odaklandığımda tek bişeye de odaklanamıyordum. Çok ses duyuyordum. Ve her ne kadar vampirde olsam başımı ağrıtıyordu.

Kalktınmı kızzz koş kuaföre gidicez. Dedi

Gördüğün gibi dedim. Kuafördeydik kaç saattir mervenin ve benim makyajlar saçlar yapılmıştı. Sıra giyinmekteydi. Merve çok şık olmuştu. Kız nişanlanıyordu be benim sevgilim yanımda olaydıda şurada çifte büyük nişan yapardık. İçim kıpır kıpır oluyordu. Onu bekliyordum umarım gelirdi. NişanDAN haberi olmayan insan kalmamıştı. Vampirlerin bile haberi vardı. Ve geliyorlardı akşama benim kıyafete gelirsek tabiki gelinin kız kardeşi gibi kötü giyinemezdim. Zaten başta Merve izin vermezdi. Kuaförden çıktığımızda Mert almaya geldi. Merveyi görünce ağzı açık kalmıştı onu görünce gözleri dolu dolu olmuştu nasıl bi aşk bu yaaı.

Mert ağzını kapa yarasa kaçıcak dedim. Merve kahkaha attı.

Harika görünüyosun benim prensesim dedi Merveye öyle burukça gülümsedim heyecanlıyım gelicek mi gelmeyecek mi içimi kemiren sorular herneyse

Sende harika görünüyosun dedi merve mert gülümsedi. 

 –kızım biz siz gibi hep farklı bir şey giymiyoruz ki damatlık yani ve bu yüzden her zaman harikayım hadi fotoğraf çekinme var sırada hava da bozucak gibi hemen çekinip eve gitmeliyiz yoksa ıslanırız. Dedi arabaya bindik fotoğraf çekinmek için güzel mekan seçmişlerdi. 

Onlar çekinirlerken bende onlara bakıyordum. Beni boş bırakmaya gelmiyordu düşüncelere dalıyordum üzülüyordum korkuyordum heyecanlarnıyordum. İçimi kemiren sorular falan neyseki niyahet sayamiyacağım kadar fotoğraf çekiminden sonra eve gelmiştik. Misafirler vardı Keremin annesi babası ilgileniyordu. Çevreye göz gezdirdiğimde vampir olanların hepsiyle göz göze geldim. Anlaşılıyomuydu ya vampir olduğum ,yukarı çıkıp Kerem'in odasına geçtim. Yağmur cama vuruyordu. Yıldırım hızla akşam karanlığını aydınlatıyordu. Odanın bir duvarı camdı. Ve manzara ormanlıktı. Yaklaştım ve manzara ya bakmaya başladım. Kerem şuan ne yapıyordu neredeydi? Yıldırımlar şiddetli bir şekilde oluyordu. Ses ürkütücüydü ama severdim bu havayı içimdeki sinirle gözlerimi kapadım açtım kırmızıya dönüştüklerini hissedebiliyordum. Selin gelmişti çünkü aklıma sevgilimi kaçırıp beni öldürmüştü. Ve onun yüzünden sevgilim iyi mi nerede bilmiyorum ve bir aydan daha fazla sevgilimden beni ayrı bıraktı. Onu üzdü intikam için zevkle karşına çıkacağım yılan sadece ilk sevgilimi bulmam gerek eğerki onu bulamamamda da selinin işi varsa kötü sonuçlar olacak onun için iyi şeyler olmayacak intikamı kendi istedi işte Selinnn durum eşitlendi şimdi vampire karşı bir insan yok vampire karşı bir vampir olucak karşında bekle sadece bekle az kaldı. Göz yaşımda akmıştı. Korkum Kerem'in gelmemesiydi. Elimle sildim ve banyoya girip makyajımı tazeledim. Nişan saati geldiği için arabalara binip kocaman lüx bir salona girdik. Masalara misafirler yerleşiyordu. Çok kalabalıktı. Demekki tanıyanlar ve çoğu insanlar gelmişti. Vampirlerde ikramlıklara kadar Merve seçmişti. Mert ve Merve masaya oturmuşlardı. Bende yanlarına gözüm sürekli gelenlerdeydi.

 Mert fark edip sakin olmamı ve gelicek üzülme demişti. Mervede burukça tebessüm etmişti. Ve destek verircesine elimi tutmuştu. Herkes gelmişti. Bir saat sonunda ve hala yoktu Keremim dans şarkısı başlamıştı. Mert ve merve dans etmeye başlamıştı. Ara ara bana bakıyorlardı fark ediyordum ama gözümü kapıdan ayırmıyordum. İçimde bir burukluk vardı. Dansada eşlik edenler vardı. Dans bitmişti. Takı olayları vardı o başlıyacaktı. Vampirlerde takı oluyomu ki demeyin oluyomuş bende yeni görüyordum. Yani insanlarda vardı sonuçta farklı değildi nişan bizimkilerle aynıydı. Gerçi vampir olmuştum dimi ben takı bittiğinde takıları alınmıştı. Pastaları kesilicekti önlerine muhteşem bir şekilde kocaman bir pasta gelmişti. Resmen harikaydı. Gözlerimi alamamıştım. Merve pastaya bunu tek başıma yerim bakışı atıyordu. Mert de anlamış olucakki oha dermişcesine sırıtarak Merveye bakıyordu. Pastayı gülerek kesmişlerdi. Birbirlerine yedirmişlerdi ve fotoğraflarını çekmiştim. 

Bir anda gülmeyi bırakmıştı. Merve Mert bir yere odaklanmışlardı. Bu durum benim duygularımı düşüncelerimi birbirine karıştırmıştı. Heyecanlanmıştım korkmuştum. Arkama bakmaya korkuyordum bir yanım hemen dönmemi istiyordu. Kavuşacakmıydım sevdiğim adama ama neden gülmeyi bırakmışlardı ve odaklanmışlardı ki yoksa gelen beklemediğimiz biri Selin olabilir miydi ?

EVET ARKADAŞLARIM OKUYUCULARIM NEREDE KALDIN SEN BÖLÜM BEKLEDİK GELMEDİ DİYEBİLİRSİNİZ . LAPTOPUM BOZULMUŞTU. VE YAZMAYINCA OLUR YA SOĞUKLUK GİRDİ İNŞALLAH DEVAM ETMEK İÇİN GERİ DÖNDÜM. BENİM İÇİN BÖLÜMÜ LÜTFEN BEĞENİN VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ÖZELDEN YORUMDAN FİKİR VEREBİLİRSİNİZ KULLANDIĞIM FİKİR OLURSA KİMİN FİKRİNİ KULLANMIŞSAM YAZDIĞIM BÖLÜM SONUNDA İSMİNİ YAZIP ÖZEL TEŞEKKÜR EDECEĞİM.  BİDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ

GELEN KEREM MİYDİ? YOKSA GELEN BEKLEMEDİĞİMİZ BİRİ SELİN MİYDİ? 

ATEŞ GÖZLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin