Ateş Gözlüm 25

629 27 20
                                    

24.bölümden alıntı;

. Birden bağırdı Helena bass!! Gaza bas!!

Gaza bastım ne oluyordu ? yine ya gitmek istiyorum artık buradan.

"Ne oldu Keremm!" diye bağırarak hızla arabayı kullanıyordum.

"Helena şimdi başımız büyük belada buradan çıkabileceğimizi sanmıyorum." Diyerek gözlerime baktı. Kısa bir bakışmamız olmuştu. Gözlerim dolmuştu. Daha fazla göz yaşlarımı tutamadım. Keremin son dedikleri beynimde yankılanıyordu.

(Helena şimdi başımız büyük belada buradan çıkabileceğimizi sanmıyorum.)

(buradan çıkabileceğimizi sanmıyorum.)...

25.bölümden devam;

Arabayla son gaz ilerliyorduk. Kerem sol aynasına bakıyordu. Gözümü dikiz aynasına çevirdim. Aman Allah'ım kurt sürüsü bunlar niye peşimizde ya yakalarlarsa paramparça ederler bizi mesafeyi açmıştık bu iyidi. Kontrol etmek için dikiz aynasına baktım. Kerem fren!! Diye bağırdığında DÜŞÜNMEKSİZİN bi anda frene bastım. Yolumuzu kurt kesmişti. Çarptım ve arkada kaldı. Ve arabaya yetişmek üzereydi. Kerem yer değiştirelim deyince biraz yavaşladım ve hemen yer değiştirdik. Kerem daha hızlı sürmeye başlamıştı. Sol taraf uçurumdu. Bu sefer arabanın ön kaputuna birden kurt tutundu.

"Kerem dikkat et, bu taraf, nolur benim tarafım uçurum dikkatli sür."

"Helena tak emniyet kemereni tutun." Dedi hemen taktım.

"Keremmm uçuruma gidiyoruzzz Keremmmmm düşeceğizzz."

"Kurttan kurtulmamız gerek Helena sen tutunmayı bırakma." Dedi. Evet bırakamazdım yoksa bir yerlere arabanın içinde çarpacaktım. Tam uçurumdan düşeceğimizi düşünürken Kerem ani fren yapmasıyla kurt bi anda savrularak düştü. Evet kurttan kurtulmuştuk. Kerem yola doğru hızla sürmeye başladı. Sayıları azalmıştı fakat yinede çok sayıda kurt peşimizdeydi. Aklıma birden torpidonun gözündeki silah gelmişti. Ve evet silah vardı. Şarjörü takıp Kereme uzattım.

"Al bunu."

"Helena hem araba kullanıp hem silah kullanmak çok zor tatlım nişancılığın var yaklaşanı vur."

"Ama Kerem ben nasıl yani of."

"Güzelim vampirsin artık sen ve onlar düşman kurtlar sen öldürmesen o bizi öldürecek anladın mı?"

"Evet anladım." Evet ben artık bir vampirdim. Ve buradan çıkmak istiyordum sevgilimle, onlar ise bize saldırıyordu. Aynadan baktım iki kurt yetişmek üzereydi. Kereme bakarak elimi camın tuşuna götürdüm ve camı açtım. Kerem kapıları kitledi. Cama oturdum nişan aldım. Ve kurdun birini vurdum. Diğer kurt Keremin tarafına çok yaklaşmıştı. Camına yetişiyordu.

"Helena vur şunu yoksa uçuruma yollayacak bizi." Demesiyle arabanın içine girdim Kerem'in camını açmaya başladım.

"Helena bana saldıracak niye camı açıyorsun.direk ateş etsene"

"Lan camı mı kıralım? Araba yeni :D :))

Kerem ani fren yapma böyle kullanmaya devam et."

"Tamam elini çabuk tutsan iyi olacak yoksa evlenecek bir koca bulamayacaksın." Dedi güldüm ve nişan aldım. Hedefime girdiği an vuracaktım. Çok hızlılar bu kurtlar ya Kerem Helenaa! derken hedefe giren kurdu vurdum.

"Seviyorum kızım seni kimin sevgilisi ya." Dedi gülümsedik. Ardından arkamıza baktığımda kurtlar kalmamıştı. Derin bir nefes aldım.

ATEŞ GÖZLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin