-Megint én vagyok az... - nevetek fel halkan, a hajamba simítva, megrázogatva kusza tincseimet. - Lehet, hogy már kezdesz unni, de megmondtam, hogy mindennap ki fogok ide jönni és mesélek neked - ültem le a zöld, friss fűre, folyamatosan a kődarabot figyelve.
Már egy éve annak, hogy itt hagyott, de én minden egyes nap kijövök hozzá és mesélek. Sokszor néztek hülyének, hogy itt ülök a sírkő előtt, s beszélek, de őszintén nem nagyon érdekelt. És ezt tőled tanultam.
'-Miért kell mindenkinek bámulnia? - kérdeztem morogva, miközben íriszeimmel a tömeget pásztáztam, kicsit sem kedvesen.
-Tudod, hogy itt nem elfogadott két fiú kapcsolata - mutatta fel összekulcsolt kezeinket, mosolyogva.
-Akkor is. Nem hiszem, hogy nem láttak még ilyet.
-Miért foglalkozol velük? Az ő hibájuk, hogy nem elég nyitottak és elfogadóak. Éljenek csak a falaik mögött és ne nyissanak az újra. Most csak velem foglalkozz - állt meg vigyorogva, ezzel engem is megállásra kényszerítve.
-Itt mindenki előtt? Már nem azért, de nem szeretném, hogy mindenki meztelenül lásson... - húztam vigyorra ajkaimat, de ő csak játékosan csapott mellkasomra.
-Nem erre gondoltam... - nézett fel rám durcásan, én pedig megfogadva tanácsát, nem foglalkozva senkivel húztam magamhoz derekánál fogva, párnácskáira tapadva.'
-Komolyan, nagyon unalmasak nélküled a napjaim. Próbáltam rád hallgatni és keresni magamnak valami elfoglaltságot, de egy idő után mindegyiket meguntam. Egyedül nem olyan szórakoztató, mint veled volt.
'-Én feladom, nem bírom! - lihegtem a peremre támaszkodva, lábaimmal még gyengéden evickélve a hideg vízben.
-Alig úsztál pár kört pedig - vigyorgott rám, miközben az újabb körét úszta le.
-Az úszás nem az én világom, nem tehetek róla! - háborodtam fel azonnal, további vigyorgásra késztetve ezzel őt.
-Hisztis... - mondta halkan, de én tisztán hallottam, s egy mérges nézéssel ajándékoztam meg.
Lassan úszott mellém, rebegtetve pilláit, de nem hatott meg.
-Már immunis vagyok erre, ugye tudod? - kérdeztem egyik szemöldökömet felhúzva.
-Hát, jó - vont vállat, majd a következő pillanatban férfiasságomra simított, amitől halkan felsóhajtottam. - Erre is immunis volnál? - vigyorgott szemtelenül.
Nem reagáltam, csak kihúztam magunkat a vízből, majd az öltözőig meg sem álltam. Amint beléptünk az ajtón, a zuhanyzókhoz mentem, majd behúzva a függönyt, a falnak löktem. Láttam, ahogyan megremegett a hideg csempétől, de nem foglalkozva tapadtam ajkaira, azonnal bevetve nyelvem legvadabb játékát, amit ugyanolyan intenzitással viszonzott. Kezem derekáról fenekére vándorolt, amibe belemarkoltam, majd felkaptam ölembe, ő pedig egyből át is karolta derekamat.
-Lássuk mennyire tudsz halk lenni - vigyorogtam rá, nedves nyakára tapadva, erőteljesen megszívva a felületet.'
-Emlékszel még Soon Young-ra? Épp ma mondta, hogy megkérte a barátnője kezét. Legalább ők boldogok. Emlékszem, hogy milyen nagy beleéléssel mesélted, hogy milyen lesz majd egyszer az esküvőnk és a házunk.
'-Miért van minden filmben ilyen nagy giccsnek beállítva egy esküvő? A való életben tökre nem ilyen - nevetve néztem le rád, de te csak elszántan érveltél tovább. - A mi esküvőnk tutira nem ilyen lesz.
YOU ARE READING
K-pop Yaoi Oneshot (Javítás alatt)
FanfictionMint a címből látható, itt oneshotok vagy többrészes yaoi ficik lesznek publikálva.