»6«

16 4 0
                                    

Daisy ležela ve velmi pohodlné posteli. Takovou mít tak by nikdy nevyšla z domu. ,,Lásko?" Ozval se známí hlas. Matternův hlas. ,,Anó?" Zeptala se a do ložnice vstoupil Mattern. ,,Jdu za Blackem pokecat, zvládneš to tu, když ti je tak špatně?" Zeptal se vyděšeným a ohleduplným tónem v hlase. Daisy přikývla, Mattern se na ní usmál a políbil jí na čelo. Daisy to pěkně znechutilo, ale naštěstí to nedala znát a jen se usmála. ,,Tak jo jdu měj se." Řekl mile. ,,Papa." Rozloučila se s ním Daisy a čekala, až vyjde z pokoje. Jak vyšel naslinila si kopýtko a utírala si čelo kam jí Mattern políbil.
,,A nezapomeň vzít Lili k doktorovi!" Zakřičel ještě a Daisy se zhrozila. Nevěděla jména tich spratků. Vždy když je Butt, chtěla Daisy představit, vymluvila se na to, že jí není dobře. Povzdechla si a vstala z postele. Přišla do obýváku, kde si hrála hříbátka. Jak si jí všimla začala poskakovat a křičet. ,,Mamince je už líp!" Daisy to nehorázně lezlo na nervy a falešně se usmála. ,,Klídek." Řekla docela nahlas a hříbátka se uklidnila. Daisy přemýšlela, jak to má udělat, aby hříbata nepoznala, že nezná jejich jména.
,,Pojď Lili musíš jít k doktorovi." Řekla a obrátila se na děti. Klisnička k ní přiběhla, ale druhá zmateně stála. ,,Mamí a ty nás tu necháš samotné?" Zeptala se váhavě. Daisy se pousmála. ,,Pojďte. Cestou zpátky vám koupím zmrzlinu." Řekla mile a společně vyšli z domu.

Butt se vracela s Blackam zpátky domů. ,,Hele Dej já se proletím nebaví mě chodit." Řekl otráveně a Butt to naprosto znepokojilo. ,,Jasně." přikývla a šla k Daisynu domu sama. Black mezi tím, jako střela zmizel v oblacích.
K domu dorazila sama a když otevírala dveře objevil se vedle ní Black. Usmála se na něj. ,,Co proletěl ses?" Zeptala se, ale on neodpověděl ani nenavázal oční kontakt. Butt se cítila strašně. Vstoupila do domu s Blackam za ocasem. Chtěla jít do ložnice, přes obývák, ale on jí zastavil. Otočil jí kopýtkem a přišpendlil ke zdi. ,,Hele dej víš mě můžeš říct všechno." Řekl sladce, ale Butt na něj nechápavě zamrkala. Black si toho nevšímal a pokračoval. ,,Jestli tě něco tíží, řekni mi to."  Opakoval svá slova a Butt nechápala na co naráží. ,,Hele vše je pohodě." Řekla s úsměvem. Black se na ní nevěřícně podíval, ale to už se mu Butt vykroutila a sebejistě odešla do ložnice, zavřela za sebou dveře a přemýšlela co tím Black myslel.
To už uslyšela, jak bouchly dveře, nejspíš někam šel.       

Daisy. :3 

Vyměněné životyKde žijí příběhy. Začni objevovat