,,Butt, prosím!" Naříkala Daisy a držela alicornku za kopýtko. Butt, už to rozčilovalo a otočila oči v sloup. ,,Ne Daisy!" Řekla vážně. Pegaska vstala, ze země. ,,Butt. Víš jak už mě to nebaví? Někam jdeme a všichni poníci začnou vesele křičet a běží k tobě. Zatímco já se snažím přežít. Prosím! Já si to chci taky zkus být slavná a neplatit." Prosila Daisy.
Butt si to neuvědomovala, až teď jak jí to řekla. Jí vše došlo, ale vážně chce být obyčejný pegas? Nevěděla zda má přikývnout. ,,Já nevím." Řekla a Daisy se zarazila, bylo jasně vidět, že je rozladěná. ,,Butt!" Křikla a alicornka, už to dál nemohla snášet. ,,No dobrá porad!" Křikla na ní a Daisy se zatetelila.
,,Za dva dny kouzlo zrušíš, protože budeš mít roh a já ne jasný?!" Rozkázala. Daisy, ale neměla v úmyslu jen dva dny. ,,Dva týdny!" Přemlouvala. Butt na ní vykulila. ,,To ne! Týden!" Nastavila laťku a Daisy byla značně spokojena. Usmála se a přikývla.
,,Dobrá. Jak je tedy to kouzlo?" Optala se sama sebe žlutí klisnička a kouzlem si vzala knihu a začala číst. Kouzlo se nezdálo tak těžké.
Daisy mezitím prozkoumávala další knihy, ale nic zajímavého, už nenašla. ,,Dobře Dej, pojď sem." Rozkázala Butt a otočila se na Daisy. ,,Daisy a ne Dej!" Křikla na ní její kamarádka, Butt otočila zas oči v sloup a dál se věnovala jen tomu, aby provedla dobře kouzlo.
Roh se jí tyrkysově rozzářil, zavřela oči a okolo ní a Daisy se objevila tyrkysová zář.
Také pegaska zavřela oči a nechala se zvednout do vzduchu.
Cítila divný pocit na čele, jako by jí tam něco rostlo, křídla se jí začala měnit a hříva nabobtnala. Butt značně cítila, jak se jí odlepuje roh a hříva splaskává a dostává ostré zakončení. Ocas se jí narovnal a prodloužil, křídla se změnila a spadla na zem. Otevřela oči a nemohla tomu uvěřit naproti sobě uviděla ležet Daisy v podobě Butt. Otevřela ohromeně pusu. Také Daisy se divila. Cítila se o něco těžší a na čele se jí objevil roh, křídla měla princeznovský, ale znaménko měla pořád stejné. Ocas byl nabobtnalí a kratší. Chtěla si něco zkusit vyčarovat, ale nevěděla jak na to. Soustředila se na roh a špička se doopravdy tyrkysově zabarvila.
Butt jí ovšem sledovala a cítila, jak byla lehčí, dobře věděla že to dělá hříva a nová křídla. Změnila si oči na fialovo, aby na to nezapomněla. Pak jí něco napadlo. Může vyčarovat vodu, vítr nebo oheň a může se Daisy proměnit na její zlou verzi? ,,Daisy zkus vyčarovat vodu." pobídla svojí kamarádku. Ta přestala "kouzlit" a soustředila se na vodu. Za chvíli se před ní objevila malá vlnka. ,,Jasně to je tvoje vnitřní síla ta změnit nejde a bych se měla změnit na svou zlou verzi." Vysvětlila a změnila se na zlou verzi. Měla zpátky roh a hříva byla stejná jako před kouzlem.Juchů druhý díl nové knihy. :) Tak jak se líbí?
Daisy