×1×

36 5 0
                                    

Pegasí klisnička uslyšela hluk. Nechtělo se jí vstávat, ale její kamarádka už byla vzhůru, a tak otevřela jedno oko. Zahlédla dobře známou místnost.
Napnula uši, a zaslechla zvuk čajových hrnků, což znamenalo, že Butt snídá. Rychle vyskočila z postele, na snídani nesmí přijít pozdě!

,,Ahoj Dej," pozdravila alicornka příchozí klisnu a pohlédla na její hřívu. ,,Měla by ses trošililinku učesat."

Daisy si kopytem neohrabaně upravila hřívu a zasedla za stůl. Za chvilku se před ní objevil tácek s chlebem s marmeládou a čajem.
,,Díky." zabručela tiše a spořádala snídani. ,,Kam jdeme?"
,,Do Zámku dvou sester." odpověděla klidně Butt.
,,Co tam budeme dělat?" vyděsila se Daisy.
,,Princezny mě požádaly, abych jim našla kouzlo." vysvětlila Butt, a všimla si, že Daisy dojedla. ,,Můžeme jít."

Dasiy vyhlédla z okna. Sluníčko šajnovalo. ,,Můžu si cestou koupit zmrzlinu? Prosííííím!" udělala psí oči.

,,Cestou zpět. Spěchá to." odvětila jí nevzrušeně Butt a vzala si sluneční brýle z poličky. Daisy uchopila své brýle též a obě se rozletěly do zámku. Zanedlouho se před ním ocitly.

,,Jdeme dovnitř." řekla Butt.
,,Můžeme tam...?" zeptala se Daisy s nadějí v hlase. Nemusela by tam.
,,Narodila sem se tam," uklidnila jí Butt, která si nejspíš všimla jejího strachu, a tak dodala: ,,Bude to jen chvilka."

Alicornce zazářil roh, a otevřela dveře. Vstoupila do knihovny, kde byly knihy zařazené přesně podle určitého pořadí.
,,V....V.... V!" mumlala si. Vyjekla, když konečně zahlédla V.

,,Výměnná kouzla!" držela v ruce tlustou knihu, popsanou malými písmenky.
,,Tak, teď najít správný kouzlo a ,zkopírovat' ho." řekla uklidňujíc Butt. ,,Vážně, chvilka."

Daisy netrpělivě přešlápla.
,,Tady, výměnný život." řekla. Daisy to zaujalo.
,,Ukáá."

Butt si magií přidržela knihu, a začala číst: ,,Vyměněné životy je kouzlo, kterým si dva a více poníků dokáží vyměnit životy. Má to ale háček- nejde změnit znaménko a oči. Když si někdo všimne, že jsou vyměněné, změní se zpět do své bývalé podoby."

,,Butt?"
,,Zapomeň."

Vítejte u nové knížky! ;*
Butt

Vyměněné životyKde žijí příběhy. Začni objevovat