×9×

8 2 0
                                    

,,Už se stmívá." prohlásila Butt, a ukázala kopytem na okno. Black se zasmál. ,,Nevšiml sem si."
Alicornka, teď už pegaska nevědla, jetli to myslel ironicky, ale pokrčila rameny.
,,Hele, já půjdu spát. Zhasni."
,,Já se vyspím na pohovce abys mě nepozvracela když ti je špatně." zasmál se zamilovaně Black. Butt se nervózně zasmála.
,,Eheh."

•••

,,Butt? Si v pořádku? Je ti líp?" zašeptal ustaraně Matter. Daisy otevřela oči, a vyděsila se že nad ní nestojí Black.
,,Ehm. Jo je mi líp." řekla a usmála se.
,,Fajn. Našla si to kouzlo pro princezny?"
,,Jo. Našla." řekla pobaveně Daisy a vstala. Bylo brzy ráno a ona by ještě spala.
,,To jsem rád. Pohlídáš dnes děti? Princezny si mě vyžádaly, potřebují strážce pro důležitý poklad, a mě důvěřují."
,

,Páni. Gratuluji."  zahuhlala Daisy. ,,Já si ještě schrupnu."
,,A já myslel, že jsi ranní ptáče. Hezké sny." rozloučil se a odešel. Daisy se zavrtala do peřiny. Zachvilku se otevřely dveře, a dovnitř vstoupily hříbata. Daisy se snažila udržet povzdech.
Hříbata se k ní přitulila, a příjemně jí hřála. ,,Je ti dobře, mami?" zeptala se Lily.
,,Jasně." odpověděla nadšeně Dasiy a vstala. Nemělo cenu dál spáty když jsou klisny vzhůru.
,,Co chcete dnes dělat?"

,,Já bych chtěla jít za Misty." prohlásila Lily. ,,A tady Lissy určitě za Earthlym."
Klisnička zrudla, ale přikývla. ,,Mamíí prosím!"
Kdo je sakra Misty a Earthly?!
Pomyslela si Daisy.
,,T-Tak jo, holky." řekla.

Butt :3

Vyměněné životyKde žijí příběhy. Začni objevovat