×7×

15 3 0
                                    

,,Mamíí?" Zeptala se Lily.
,,Co je?" Zeptala se Daisy nejmilejším tónem, jakým dovedla.
,,Zkontroluje tě taky doktor když ti je tak špatně?"
Daisy z nervózněla, ale našla výmluvu. ,,Ten doktor je pro mladé klisničky jako jste vy."
Lily se uspokojila. ,,Kdy tam budem?"
,,Už tu sme." Odpověděla jí Lissy a kopytem ukázala na bílou budovu.
,,Tak pojďte." Řekla Daisy která začínala mít těch dětí plný zuby.  ,,Stoupni si sem, Lily." Nařídila, a klisna si stoupla na určené místo. Zachvíli si pro ní přišel doktor a zatáhl jí dovnitř. Daisy si oddechla.
Po nějaké době vyšla ven. Usmívala se na všechny. ,,Doktor zjistil, že mám alergii na jablka. Proto mi bylo špatně."
,,To je dobrá zpráva. Jdeme dom?" Usmála se Daisy.
,,Zmrzlinááááá!" Vyjekla všechny klisničky naráz.
,,Jasně, na to bych nezapomněla." Zavtipkovala Daisy a vyrazily na zmrzku.

•••

Butt ležela na tvrdé posteli. Přemýšlela, jak si vede Daisy. Nemá ráda děti, ale jí chybějí.
Black byl na "poradě" s Matternem. Ach, jak jí ten chybí.
Zvedla telefon, a vytočila své číslo.
Nikdo nezvedal, a tam se pustil zvukový záznam. ,,Ahoj Butterly. Jak se máš? Mně chybí děti. Black je divný. Ahoj. Dej."
Nahrála to pod Daisyném jméně, kdyby si to poslechl někdo jiný...
Black tu není...
Neudržela se. Roztáhla křídla, která už dlouho neprovětrala. Vylétla oknem, a přistála na zemi.
Zahlédla sebe, jak jde s dětmi, a každý si drží zmrzlinu. Postavila se jim do cesty.
,,Ahoj!" Řekla. Daisy na ní koukala jak na blázna.
,,A-ahoj Daisy." Vysoukala ze sebe.
,,Ahoj Lily, Lissy a Pink." Řekla ale děti se podivily, že zná jejich jména.
,,Mamka už tě naučila naše jména, co?" Zeptala se se smíchem Lissy.
,,Eh. Jo." Přikývla Butt.
,,Fajn, Dej,  musíme jít domů. Holky si musí udělat úkoly, že?"
Klisny přikývly. ,,Zatím ahoj, Daisy." Rozloučily se zborově.

Butt :3

Vyměněné životyKde žijí příběhy. Začni objevovat